AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Skrevet 13. juni 2024 Hva sliter du med? Hvor lang tid har det gått siden du ble syk? Hvordan håndterer du jobb? Ikke minst: Hvilken hjelp fikk du og har du blitt noe bedre? Jepp, jeg sliter. Det er utmattelsen som er verst. På dårlige dager går det utover det kognitive også. Jeg strever med å finne en vei som gjør at jeg kan fungere greit. Anonymkode: de8ef...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Skrevet 13. juni 2024 Fikk covid i månedskiftet januar/ februar 2022. Hadde mye kognitive problemer, hukommelsestap og lite energi det første halvannet året, men energien ble verre og verre og ble til fatigue. Er bedre nå, men fortsatt ikke der jeg var før mtp energi. Anonymkode: c409c...a0b 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #3 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva sliter du med? Hvor lang tid har det gått siden du ble syk? Hvordan håndterer du jobb? Ikke minst: Hvilken hjelp fikk du og har du blitt noe bedre? Jepp, jeg sliter. Det er utmattelsen som er verst. På dårlige dager går det utover det kognitive også. Jeg strever med å finne en vei som gjør at jeg kan fungere greit. Anonymkode: de8ef...7eb Jeg har ikke hatt covid (ihvertfall ikke påvist). Men jeg har hatt fatigue siden 2011 pga kronisk lungesykdom som har gjort meg 50 % invalid så forstår følelsen. Du må ta ned nivået på hva du tenker du skal rekke over i løpet av en dag. Les om skjeteorien hvis du ikke kjenner til den fra før. Jeg er 100 % ufør pga dette. Jeg håper det blir bedre for deg etterhvert 🥰 Anonymkode: bc230...f62 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå