Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Setter  du grensen over eller under beltestaden / linja  ?

Utroskap  er  eit tøyeleg begrep som du og din partner ikkje har satt på dagorden   ?

Anonymkode: 25bf3...b3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Setter  du grensen over eller under beltestaden / linja  ?

Utroskap  er  eit tøyeleg begrep som du og din partner ikkje har satt på dagorden   ?

Anonymkode: 25bf3...b3c

Uærlighet og manglende åpenhet, manglende kommunikasjon. Jeg er poly, nekter ikke partner nytelse om muligheten byr seg uten meg, men vi skal være åpne med hverandre om set

Anonymkode: 9872b...499

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

..om det er en ny mer varig relasjon under oppseiling for en av oss.

Anonymkode: 9872b...499

AnonymBruker
Skrevet

Alt fysisk, sexting og utveksling av bilder, og konto på feks OF. Eventuelt hvis han får en relasjon med mye flørting, emosjonelle bånd og samtaler, det anser jeg som følelsesmessig utroskap. 

Anonymkode: 7568d...890

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har snakket mye om det og har samme syn på hva som er akseptabelt og ikke. 

Hovedregelen er at all samhandling med motsatt kjønn (vi er begge hetero) vi ikke føler oss komfortabel med å si til den andre er ugreit. 

Seksuelle meldinger, flørt (den er jo litt flytende), kyss, seksuell prat, deling av seksuelle bilder/filmer og såklart seksuelle handlinger er ugreit. Vi sier også ifra hvis noen legger an på oss og vi har ikke skjulte profiler på nett.  

Vi har begge venner av motsatt kjønn og klemmer uavhengig av kjønn. Det har ingen av oss problemer med da vi begge er trygge på hverandre siden vi er enige om hva som er greit og ikke.

Har vært sammen i 13 år. 

Anonymkode: 687f6...e3e

• Liker 1
Skrevet

Utroskap er fysisk og psykisk intimitet med andre som vi ikke har informert hverandre om og avtalt at er ok.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...