AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Skrevet 13. juni 2024 Forstår ikke om han vil ha meg eller om han bare er en tulling? Han kaller meg diggeste osv men kanskje fordi han bare er kåt, og prøver å avtale om å møtes, blir aldri noe av, også snakker han om andre jenter.. aldri vært borti sånt før? Vet ikke om den jenta han snakker om er meg men antar det er en annen og når han er småspydig på en køddemåte jeg gidder ikke svare han lenger, eller på det siste han skrev til meg, fordi tenker bedre å bare kutte det vi har, overreagerer jeg? Tenker hvis han er intressert prøver han mer… Anonymkode: b5f20...098
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #2 Skrevet 14. juni 2024 Snakker om andre jenter?? Sikkert en voldelig manipulator....kutt han ut. Anonymkode: 6a58c...07e 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #3 Skrevet 14. juni 2024 Kutt han ut! Så lenge du er usikker, så er det usundt. Anonymkode: aba19...f1d 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #4 Skrevet 14. juni 2024 Jeg ville kuttet. Enten har han ikke sosiale antenner, eller så er dette et hjelpeløst forsåk på å manipulere deg, "spille spillet". Ingen av disse forklaringene tyder på en mann du vil ha et forhold til. Anonymkode: 8dbe8...98d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå