AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Skrevet 13. juni 2024 Det er det samme om jeg løper 5 km eller 10 km. Jeg får ubehag i føttene etterpå. Kribler og krampe. Prøvd magnesium. Strekker godt ut. Noen råd? Anonymkode: 1e315...01c
Lill3My Skrevet 13. juni 2024 #3 Skrevet 13. juni 2024 Tenker som myMa over her; hvordan passer skoene dine? Er de romslige nok? Eller for romslige slik at du anstrenger føttene for ikke å skli? Ellers; tren føttene! Det er utrolig mange knokler og muskler i føttene, hælene og anklene. Å styrke disse kan gjøre underverker for føttene og også forebygge skader. Google evt "foot yoga", "toe lifts" og "toe curls with towel" for å komme i gang 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #4 Skrevet 13. juni 2024 myMa skrev (1 time siden): Har du riktig sko? Prøvd kompresjonssokker? Ikke prøvd kompresjonsokker nei. Hvor får man tak i det? Anonymkode: 1e315...01c
myMa Skrevet 13. juni 2024 #5 Skrevet 13. juni 2024 Jeg har et par fra 2xu. Kjøpt på nett. Finnes sikkert mye forskjellig. https://no.2xu.com/products/vectr-light-cushion-crew-socks-ua7005e-unisex-pastel-pink-wood-violet
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #6 Skrevet 13. juni 2024 Hvor lenge har du løpt? Nybegynnerstadiet når det gjelder løping er mye lengre enn du tror. Med mindre du er typ 19 år med en "fersk" kropp, så vil herding av kroppen for løping kreve lang tid. Jeg fikk sånne vondter det første året av min løpekarriere, men det gikk seg til da løping ble en normaltilstand. Nå, etter 7 år med regelmessig løping, så er ukesvolumet rundt 50 km, og jeg har aldri vondt. Øker jeg det til 70 før feks maraton så kan jeg begynne å kjenne skurringer igjen. Anonymkode: efdcf...3fd 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #7 Skrevet 13. juni 2024 Jeg er 45 og litt overvektig. Jogger/går 1-2 ganger pr uke. Ca halvt år. Dårlig på å trene styrke. Om det hat noe å si Anonymkode: 1e315...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå