AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Skrevet 13. juni 2024 Fant ut for 1 år siden at mannen hadde hatt kontakt med en annen. Påsto de bare hadde flørtet, ingenting fysisk. De hadde hatt kontakt i nesten 1 år bak min rygg. Jeg fant det ut ved å se på tlf hans pga dårlig magefølelse. Spurte han flere ganger før dette om det var noen andre, alltid nei. Men først nå 1 år etterpå klarer jeg å presse det utav han at de hadde sex i blant når jeg var på jobb. Jeg har hatt magefølelse på dette siden jeg fant ut av flørtingen, men han har nektet. Vi har hatt det veldig fint det siste året til tross for alt. Nå må jeg gjennom det en gang til. Bakgrunnshistorie før alt skjedde var at vi hadde det veldig dårlig etter mange år sammen, han var dypt deprimert og jeg tok avstand og var hakkete. Trenger råd. Anonymkode: 374d3...c5d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Skrevet 13. juni 2024 MÅ du gjennom alt en gang til? Er det helt utenkelig og umulig å gå? Anonymkode: 615dc...cdd 7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #4 Skrevet 13. juni 2024 Helt klassisk det der, dessverre. Forteller ikke hele sannheten med én gang, bare litt og litt etterhvert som de må eller blir tatt i det. Og den bedratte må gå igjennom det igjen og igjen. Du får spørre om dette er hele sannheten, ingen flere hemmeligheter/overraskelser på lur? Har han testet seg for kjønnssykdommer? Anonymkode: 77af7...4e6 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #5 Skrevet 13. juni 2024 Klarer du å å stole på han igjen da? Klarer du å ikke tro at han er å puler noen andre når han er på jobb, eller du er på jobb, eller når han skal ut med gutta eller når du skal ut med venninne dine? Klarer du å la vær å ta det opp i alle fremtidige krangler eller diskusjoner? I aller høyeste grad klarer du ikke å la vær..... Så gå NÅ. Anonymkode: 1f0b5...5eb
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #6 Skrevet 13. juni 2024 Du må anta at han vil være utro igjen. Anonymkode: 3c183...bec 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #7 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt klassisk det der, dessverre. Forteller ikke hele sannheten med én gang, bare litt og litt etterhvert som de må eller blir tatt i det. Og den bedratte må gå igjennom det igjen og igjen. Du får spørre om dette er hele sannheten, ingen flere hemmeligheter/overraskelser på lur? Har han testet seg for kjønnssykdommer? Anonymkode: 77af7...4e6 Ja han har testet seg.. sier det ikke er noe mer nå. Anonymkode: 374d3...c5d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #8 Skrevet 13. juni 2024 Hadde aldri orket... utroskap er kroken på døra for meg i et forhold. Uansett. Anonymkode: 06452...160 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #9 Skrevet 13. juni 2024 I og med at han ikke fortalte sannheten første gang kan det fint være mer. Han er åpenbart ikke til å stole på. Du får ta et valg. Hvis du orker å leve med en løgner så gjør du det Anonymkode: dd49c...c2d 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #10 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fant ut for 1 år siden at mannen hadde hatt kontakt med en annen. Påsto de bare hadde flørtet, ingenting fysisk. De hadde hatt kontakt i nesten 1 år bak min rygg. Jeg fant det ut ved å se på tlf hans pga dårlig magefølelse. Spurte han flere ganger før dette om det var noen andre, alltid nei. Men først nå 1 år etterpå klarer jeg å presse det utav han at de hadde sex i blant når jeg var på jobb. Jeg har hatt magefølelse på dette siden jeg fant ut av flørtingen, men han har nektet. Vi har hatt det veldig fint det siste året til tross for alt. Nå må jeg gjennom det en gang til. Bakgrunnshistorie før alt skjedde var at vi hadde det veldig dårlig etter mange år sammen, han var dypt deprimert og jeg tok avstand og var hakkete. Trenger råd. Anonymkode: 374d3...c5d Kjære deg, bare gå. Gjør deg selv den tjenesten ❤️ Min mann hadde også kontakt/ chattet med ei anna bak min rygg. Hørte om alle kollegaene hans, bortsett fra henne. Jeg fant det også ut ved å snoke på mobilen hans, da hadde en vond følelse. Dette er 4 år siden. Jeg gikk ikke. Men dette sliter i meg enda. For meg hadde det vært lettere å gå om han hadde vært fysisk med henne. Da hadde jeg gått på flekken. Så gå, dette krever mer enn man kan klare for å fortsette. Anonymkode: d9b3e...57d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #11 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): I og med at han ikke fortalte sannheten første gang kan det fint være mer. Han er åpenbart ikke til å stole på. Du får ta et valg. Hvis du orker å leve med en løgner så gjør du det Anonymkode: dd49c...c2d Hva mer kan det være? Anonymkode: 374d3...c5d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #12 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har hatt det veldig fint det siste året til tross for alt. Nå må jeg gjennom det en gang til. Bakgrunnshistorie før alt skjedde var at vi hadde det veldig dårlig etter mange år sammen, han var dypt deprimert og jeg tok avstand og var hakkete. Trenger råd. Ikke overraskende er de fleste rådene du får å gå. Ikke hør på de med mindre det var den dominerende tanken din på forhånd. Jeg biter meg merke i at dere hadde det fint, og du ser årsaker hos han og deg som kan ha medvirket. Du kjenner deg selv og han bedre enn oss. Du vet selv best om det er noe å kjempe for, om dere kan arbeide dere sammen gjennom det og overleve. For det kommer til å kreve innsats og vilje, fra dere begge individuelt, og sammen. Parterapi kan være et nyttig steg på veien. Anonymkode: 54ba0...d77 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #13 Skrevet 13. juni 2024 Du trenger ikke bevis, bare gå Anonymkode: b7942...a27 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #14 Skrevet 13. juni 2024 Men ønsket du innerst inne at du hadde rett, ts? Så du har god unnskyldning for å gå i fra han. Du skrev i HI å dere hadde det ikke bra og han var deprimert og i staden for å vise han støtte, drog du han enda lengre ned. Dere kvinnfolk er så forutsigbare at det halve hadde vært nok 🤯 Anonymkode: 32e44...b43
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #15 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke overraskende er de fleste rådene du får å gå. Ikke hør på de med mindre det var den dominerende tanken din på forhånd. Jeg biter meg merke i at dere hadde det fint, og du ser årsaker hos han og deg som kan ha medvirket. Du kjenner deg selv og han bedre enn oss. Du vet selv best om det er noe å kjempe for, om dere kan arbeide dere sammen gjennom det og overleve. For det kommer til å kreve innsats og vilje, fra dere begge individuelt, og sammen. Parterapi kan være et nyttig steg på veien. Anonymkode: 54ba0...d77 De fleste av oss råder nok til å gå, fordi dette mest sannsynlig ikke er det eneste han har skjult. Mest sannsynlig så har det pågått i lenger tid, aldri tatt slutt, vært flere elskere osv. Anonymkode: 615dc...cdd 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #16 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De fleste av oss råder nok til å gå, fordi dette mest sannsynlig ikke er det eneste han har skjult. Mest sannsynlig så har det pågått i lenger tid, aldri tatt slutt, vært flere elskere osv. Anonymkode: 615dc...cdd Ja, nei, stemmer det. Der det er et svin på skogen må det jo finnes flere. Han doper seg vel i tillegg. Fascinerende hvor allvitende man kan være om fremmede utfra ikke mer beskrivelse enn en litt lang tekstmelding. Anonymkode: 54ba0...d77
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #17 Skrevet 14. juni 2024 Koner tilgir som regel av dumskap. Var det pga barna, økonomi eller fasaden? Dere har hatt det bra det siste året, pga han har sex med henne, eller noen andre det siste året. En lykkelig mann har alltid noe på si. Du får bare leve med dette, regner med skillsmisse er uaktuelt. Men ikke klag over utroskapen hans da. Anonymkode: 1a17d...be2 1
Gjest ZarahSweet Skrevet 14. juni 2024 #18 Skrevet 14. juni 2024 Gjentatte løgner på løgner. Hadde gått uten å blinke.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #19 Skrevet 14. juni 2024 Å lyve om utroskap, er jo nok et utroskap. Det ene tillitsbruddet etter det andre. Det er slikt man forlater. Det blir ikke bedre. Anonymkode: ba3df...f7d 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #20 Skrevet 14. juni 2024 Om han var villig til å være utro mot meg, jeg måtte finne det ut selv og han fortsatt løy om det. Da hadde jeg gått ifra han. Anonymkode: d274c...aa6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå