Gå til innhold

Morsomt påfunn til bursdagen til kona. Hun ble sur :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fint om folk klarer å la være å svare på slike tråder så forsvinner de fortest mulig fra forsiden 

(ja da ja da jeg vet at jeg akkurat gjorde det selv nå, men det er et engangstilfelle) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette var skikkelig dårlig forsøk trollet.

Anonymkode: cc870...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei,  er det faktum at vivet enkelte menn drar inspirasjon fra de dummeste hold. Så en liten helgardering.. 🤣

Anonymkode: 611fe...b5f

Hm…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 hours ago, AnonymBruker said:

Tanker om dette?

Kona har ei heit venninne, da jeg møtte kona første gang var jeg egentlig mest interessert i venninna. Men venninna var ikke interessert i meg, så da ble det kona i stedet.

Har snakket litt om dette med kona, så til bursdagen hennes printet jeg ut ansiktet til venninna og lagde en hjemmelaget maske. Foreslå at kona kunne ha på denne når vi skulle ha sex.

Det ble ikke tatt godt imot, for å si det mildt. Kona har knapt snakket med meg, or som verre er: knapt sett på meg de siste 3 dagene.

Hva kan jeg gjøre for å gjøre ting bedre igjen??

Anonymkode: cd457...b23

Skjønner godt at hun ble både sur og forbanna!!!!!!!

Hvem er det som finner på og printe ut et bilde av ansiktet til vennina til kona og forventer at hun skal ha det på seg. 

Det blir bare stygt.

Det du heller burde gjøre er:

1. Bestille time til deg og vennina til kona slik at dere får scannet inn hele hodet hennes og ansiktet.

2. Lage en naturtro kopi som sitter som støpt over ansiktet til kona.

3. Denne er kanskje litt mer tricky? Få kona til og bruke nevnte maske under akten.

Hvis dette mot formodning ikke fungerer så er det plan B som gjelder.

Du gjør da følgende:

1. Finner frem mobilen.

2. Åpner meldinger/messenger/whatever.

3. Og skriver til vennina til kona: Jeg er singel :) :) :) Er du :)❤️❤️ 

Lykke til. Jeg heier på deg.

Jeg simpelthen elsker slike trolletråder.

Anonymkode: c28a3...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tanker om dette?

Kona har ei heit venninne, da jeg møtte kona første gang var jeg egentlig mest interessert i venninna. Men venninna var ikke interessert i meg, så da ble det kona i stedet.

Har snakket litt om dette med kona, så til bursdagen hennes printet jeg ut ansiktet til venninna og lagde en hjemmelaget maske. Foreslå at kona kunne ha på denne når vi skulle ha sex.

Det ble ikke tatt godt imot, for å si det mildt. Kona har knapt snakket med meg, or som verre er: knapt sett på meg de siste 3 dagene.

Håper hun serverer deg skilsmisse papirer snart. 
Dust. 

Anonymkode: 765aa...8a9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er jo ikke moden nok til å ha ei kone, uavhengig om dette var et barnslig forsøk på trolleinnlegg eller om det faktisk er helt reelt.

Anonymkode: 46e85...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tanker om dette?

Jeg hadde tatt ut skilsmisse på dagen. Hun vet nok veldig godt at hun ikke var førstevalget ditt. Når du nå gnir det såpass inn, så bør dere egentlig skilles. Dette var ikke morsomt, og så på bursdagen hennes attpåtil! Hvorfor kan du ikke bare bli sammen med venninna, da? Hun er i en helt annen liga enn deg, ikke sant? Derfor har du tatt til takke med kona, og terroriserer kona nå. Menn må virkelig slutte å ta til takke med damer de ikke er tiltrukket av!!!!! Vær single!

Anonymkode: 35ea4...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tanker om dette?

Må være et av de minst fantasifulle og troverdige innleggene jeg har lest på ei stund

Anonymkode: 7a362...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når likte koner å få morsomme påfunn?

Anonymkode: 8d14d...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...