AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Del Skrevet 13. juni 2024 Tanker om dette? Kona har ei heit venninne, da jeg møtte kona første gang var jeg egentlig mest interessert i venninna. Men venninna var ikke interessert i meg, så da ble det kona i stedet. Har snakket litt om dette med kona, så til bursdagen hennes printet jeg ut ansiktet til venninna og lagde en hjemmelaget maske. Foreslå at kona kunne ha på denne når vi skulle ha sex. Det ble ikke tatt godt imot, for å si det mildt. Kona har knapt snakket med meg, or som verre er: knapt sett på meg de siste 3 dagene. Hva kan jeg gjøre for å gjøre ting bedre igjen?? Anonymkode: cd457...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Del Skrevet 13. juni 2024 Jævla troll Anonymkode: 49226...2e1 15 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #3 Del Skrevet 13. juni 2024 La henne bli kvitt deg. Anonymkode: 44c26...c89 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 13. juni 2024 #4 Del Skrevet 13. juni 2024 Herregud mann! Er du svidd i huet? Selvsagt ble hun sur, såret, forbanna! Vet ikke hva du kan gjøre. Som får umiddelbar effekt i hvertfall. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #5 Del Skrevet 13. juni 2024 Godt du ikke printet ut bilde av svigermor Anonymkode: 04f2d...27e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 13. juni 2024 #6 Del Skrevet 13. juni 2024 Håper du er et troll..for om du har så lite innsikt... stakkars deg 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #7 Del Skrevet 13. juni 2024 Stor pike skrev (2 minutter siden): Herregud mann! Er du svidd i huet? Selvsagt ble hun sur, såret, forbanna! Vet ikke hva du kan gjøre. Som får umiddelbar effekt i hvertfall. Altså det var jo bare ment som en spøk… Anonymkode: cd457...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #8 Del Skrevet 13. juni 2024 Merkelig kone du har. Anonymkode: d1c73...707 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #9 Del Skrevet 13. juni 2024 Artig du. Anonymkode: 661af...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #10 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tanker om dette? Kona har ei heit venninne, da jeg møtte kona første gang var jeg egentlig mest interessert i venninna. Men venninna var ikke interessert i meg, så da ble det kona i stedet. Har snakket litt om dette med kona, så til bursdagen hennes printet jeg ut ansiktet til venninna og lagde en hjemmelaget maske. Foreslå at kona kunne ha på denne når vi skulle ha sex. Det ble ikke tatt godt imot, for å si det mildt. Kona har knapt snakket med meg, or som verre er: knapt sett på meg de siste 3 dagene. Hva kan jeg gjøre for å gjøre ting bedre igjen?? Anonymkode: cd457...b23 Dårlig troll😂 Anonymkode: 99d95...606 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #11 Del Skrevet 13. juni 2024 Fantasikona og fantasivenninna? Anonymkode: e5d2e...507 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #12 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tanker om dette? Kona har ei heit venninne, da jeg møtte kona første gang var jeg egentlig mest interessert i venninna. Men venninna var ikke interessert i meg, så da ble det kona i stedet. Har snakket litt om dette med kona, så til bursdagen hennes printet jeg ut ansiktet til venninna og lagde en hjemmelaget maske. Foreslå at kona kunne ha på denne når vi skulle ha sex. Det ble ikke tatt godt imot, for å si det mildt. Kona har knapt snakket med meg, or som verre er: knapt sett på meg de siste 3 dagene. Hva kan jeg gjøre for å gjøre ting bedre igjen?? Anonymkode: cd457...b23 Dunk hodet i veggen til du kjenner at det begynner å funke! Jeg hadde kasta deg ut, så anse deg selv som heldig. Anonymkode: 611fe...b5f 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #13 Del Skrevet 13. juni 2024 Så dum nekter jeg å tro du er 😅 Anonymkode: 5ec1c...da3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 13. juni 2024 #14 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tanker om dette? Kona har ei heit venninne, da jeg møtte kona første gang var jeg egentlig mest interessert i venninna. Men venninna var ikke interessert i meg, så da ble det kona i stedet. Har snakket litt om dette med kona, så til bursdagen hennes printet jeg ut ansiktet til venninna og lagde en hjemmelaget maske. Foreslå at kona kunne ha på denne når vi skulle ha sex. Det ble ikke tatt godt imot, for å si det mildt. Kona har knapt snakket med meg, or som verre er: knapt sett på meg de siste 3 dagene. Hva kan jeg gjøre for å gjøre ting bedre igjen?? Anonymkode: cd457...b23 Håper du er et forum troll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13. juni 2024 #15 Del Skrevet 13. juni 2024 Så idiot nekter jeg at det går an å være. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #16 Del Skrevet 13. juni 2024 Er du fornøyd nå?😅😂 Anonymkode: b6ae0...577 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #17 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tanker om dette? Kona har ei heit venninne, da jeg møtte kona første gang var jeg egentlig mest interessert i venninna. Men venninna var ikke interessert i meg, så da ble det kona i stedet. Har snakket litt om dette med kona, så til bursdagen hennes printet jeg ut ansiktet til venninna og lagde en hjemmelaget maske. Foreslå at kona kunne ha på denne når vi skulle ha sex. Det ble ikke tatt godt imot, for å si det mildt. Kona har knapt snakket med meg, or som verre er: knapt sett på meg de siste 3 dagene. Hva kan jeg gjøre for å gjøre ting bedre igjen?? Anonymkode: cd457...b23 Hva om du spruter på bildet og filmer seansen? Så sender du kona filmsnutten,tenker hun blir kåt og kommer krypende tilbake da. Anonymkode: f6205...ad0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 13. juni 2024 #18 Del Skrevet 13. juni 2024 Damen roper troll ,men de svarer jo så disse trådene har en effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #19 Del Skrevet 13. juni 2024 Blåmonster skrev (2 timer siden): Damen roper troll ,men de svarer jo så disse trådene har en effekt. Nei, er det faktum at vivet enkelte menn drar inspirasjon fra de dummeste hold. Så en liten helgardering.. 🤣 Anonymkode: 611fe...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #20 Del Skrevet 13. juni 2024 Altså de her mennene som er jomfru. Hva feiler det egentlig de ?? Vet du TS, det er ikke kvinner som feil at du er jomfru. Hadde du hatt litt teft, så hadde du klart å løst dette for leeeeeeeeeeenge siden. Men, det er bare naturlig seleksjon. Du, klarer tydeligvis enda ikke å finne en løsning på problemet ditt, enda du sikkert har både jobb å mulighet til å flytte rundt på deg. Haha.. Det er ikke synd på dere.. Anonymkode: c4562...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå