AnonymBruker Skrevet 13. juni #21 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Å joda! Jeg koser jo ikke med puppene bare for min egen del. Små bryster har også brystvorter 🙂 Anonymkode: 0b23f...2b6 Menn også har brystvorter. Anonymkode: 45568...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #22 Del Skrevet 13. juni 14 minutter siden, AnonymBruker said: Menn også har brystvorter. Anonymkode: 45568...6e4 Ja! Og de kan også koses med. Mener du jeg er homo som liker små kvinnebryster? Anonymkode: 0b23f...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #23 Del Skrevet 13. juni 19 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er små pupper da ? Føler jeg har relativt små, B-C cup. Nei, du må ned på A cup Anonymkode: 0b23f...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #24 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja! Og de kan også koses med. Mener du jeg er homo som liker små kvinnebryster? Anonymkode: 0b23f...2b6 Nei. Ville bare styrt langt unna. Anonymkode: 45568...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #25 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, du må ned på A cup Anonymkode: 0b23f...2b6 Åja, så smått ja. Da kan jeg ikke relatere. Men, glad for at jeg ikke har større enn c iallfall 😅 👌 Anonymkode: b156e...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #26 Del Skrevet 13. juni Just now, AnonymBruker said: Men, glad for at jeg ikke har større enn c iallfall 😅 👌 Anonymkode: b156e...e49 Jeg også 🙂 Ingen burde ha mer enn det. Er rikelig. Anonymkode: 0b23f...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #27 Del Skrevet 13. juni Kvinner 42 her, alltid hatt store pupper. Syns også små pupper er finest. Kunne jeg valgt selv ville jeg hatt a-b cup og ikke d-e. Men man mer som man er, opr er ikke aktuelt. Dessuten står de i stil til resten av kroppen min. Anonymkode: baf5f...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #28 Del Skrevet 13. juni Jeg har A cup, fyller vel knapt det. Er ikke spesielt slank, har hofter og lår og rumpe og mage, særlig etter at jeg fikk barn. Har alltid hatt god selvtillit med puppene heldigvis. Og alle jeg ligger med gir dem masse oppmerksomhet. De er akkurat passe myke, typ en håndfull, jeg har lyse og perky nippler, og får ofte komplimenter for dem. Anonymkode: dec4e...8a3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #29 Del Skrevet 13. juni Jeg har små pupper og hater det😅 ønsker ikke å se ut som en 12 år gammel gutt Anonymkode: 724b2...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #30 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har små pupper og hater det😅 ønsker ikke å se ut som en 12 år gammel gutt Anonymkode: 724b2...fd9 Heller det enn blubbete glamourmodell! Har C, ville heller gått ned enn opp. Anonymkode: 6d321...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #31 Del Skrevet 13. juni Jeg ser heldigvis ikke ut som en 12 år gammel gutt selv om jeg har små pupper. Jeg liker mine pupper godt og de har fått den oppmerksomheten de fortjener i livet Men synes ikke store pupper er stygt eller vulgært heller, men jeg er glad I mine egne Anonymkode: e57ad...75c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #32 Del Skrevet 13. juni Min første tanke var at han er homo, men ser pedo også kan være alternativ 🤔 Jeg kjente en som likte damer uten rumpe, og tenkte alltid han egentlig likte gutter mest… men kanskje pedo han også 🤷♀️ har ikke hatt kontakt med han på over 25 år så aner ikke mer om det Anonymkode: 732dc...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #33 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Min første tanke var at han er homo, men ser pedo også kan være alternativ 🤔 Jeg kjente en som likte damer uten rumpe, og tenkte alltid han egentlig likte gutter mest… men kanskje pedo han også 🤷♀️ har ikke hatt kontakt med han på over 25 år så aner ikke mer om det Anonymkode: 732dc...c95 At du har kontakt med noen i det hele tatt er et større mysterium 🤷♀️ Anonymkode: e57ad...75c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #34 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er skikkelig pirrende med jenter med små/tilnærmet ingen pupper. Jeg vet ikke hva det er, men middels og store pupper synes jeg blir så vulgært. Jeg elsker de små. Gjerne bittesmå. Det er ei jente i kassa på matbutikken jeg handler som ser ut til å være helt flat foran. Hver gang jeg handler, fantaserer jeg veldig om hvordan hun egentlig ser ut uten uniformen på. Du som har bittesmå pupper - er du fortrolig med dem? Eller er det samme hysteri med små pupper som med liten kuk? Anonymkode: 0b23f...2b6 Jeg føler meg mye mindre feminin med de små puppene jeg har. Dette har plaget meg i årevis. Har alltid ønsket å ha noe kløft i det minste. Men jeg tør ikke ta operasjon da jeg er redd det skal gå galt. Ikke har de blitt større heller med alderen. Anonymkode: 0068b...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #35 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle andre vet hva det er. Ikke snakk sånn. Jeg vet litt om det der. Jeg er 159 høy, spedbygd og har såvidt pupper. Jeg har aldri noen gang følt at jeg har kunnet barbere meg nedentil - selv om jeg synes det er fint, og har lyst - for å unngå misforståelser. Mannen min har sagt at han liker smooth der nede, men har aldri fått seg til å spørre for ikke å bli feiltolket. Anonymkode: 550dd...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #36 Del Skrevet 13. juni Har såvidt A-cup selv. Praktisk med små putter i det daglige, men føler meg svært lite sexy og unngår faktisk å date fordi jeg er redd for at menn får avsmak om de ser hvor flat jeg er når vi ender opp i senga. Men jeg vil heller ikke operere meg, så da får det bare bli et ensomt liv på meg (til jeg kanskje møter noen som setter meg først og ikke hvordan kroppen min ser ut). Anonymkode: cc16b...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #37 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg ser heldigvis ikke ut som en 12 år gammel gutt selv om jeg har små pupper. Jeg liker mine pupper godt og de har fått den oppmerksomheten de fortjener i livet Men synes ikke store pupper er stygt eller vulgært heller, men jeg er glad I mine egne Anonymkode: e57ad...75c Helt enig! Store formfulle pupper er awesome, søsteren min har store pute,pupper! Ja, for jeg pleide å bruke de som puter, super myke å gode 🤪😃 Men, veldig glad dog for at JEG ikke har det, for jeg liker å kle meg for små pupper, slipper å ha de forstyrrende puppene forran meg å alt det der. Men på andre 👌👌. Anonymkode: b156e...e49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #38 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har såvidt A-cup selv. Praktisk med små putter i det daglige, men føler meg svært lite sexy og unngår faktisk å date fordi jeg er redd for at menn får avsmak om de ser hvor flat jeg er når vi ender opp i senga. Men jeg vil heller ikke operere meg, så da får det bare bli et ensomt liv på meg (til jeg kanskje møter noen som setter meg først og ikke hvordan kroppen min ser ut). Anonymkode: cc16b...796 Men, man kan jo kle seg MEGA sexy uten store pupper. Du kan også kjøpe silikon nippler å feste på (om man vil). Da kan du ha på deg skjorter uten bh, kjoler med åpning nesten ned til magen, litt dobbelsidig teip og eventuelt noen silikon nippler for å fremheve femininiteten...Hellu! Det er ikke en mann som ikke hadde snudd seg. Eller så kan du kjøpe litt gjennomsiktige tipper i søte feminine snitt altså rund hals, eller firkantet. Og en bh under, som du vil skal synes eller ikke... Det er det som er så gøy med små pupper... Du kan kjøre søt /uskyldig/elegant look med sexy... Mega combo 😉🔥 Anonymkode: b156e...e49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #39 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Har såvidt A-cup selv. Praktisk med små putter i det daglige, men føler meg svært lite sexy og unngår faktisk å date fordi jeg er redd for at menn får avsmak om de ser hvor flat jeg er når vi ender opp i senga. Men jeg vil heller ikke operere meg, så da får det bare bli et ensomt liv på meg (til jeg kanskje møter noen som setter meg først og ikke hvordan kroppen min ser ut). Anonymkode: cc16b...796 Du… hvis mannen ikke liker deg slik du er så er han ikke verdt det. Jeg er mann i 40 årene, og hatt et langt forhold bak meg, men før det datet jeg kvinner med flere brystformer. Store og små, det var IKKE bryststørrelsen som avgjorde noe som helst ved valg av partner. Ja, noen menn tenner på en viss type kvinner, men da må du bare finne en som liker seg slik du er. Personlig syns jeg ikke noe særlig om plastisk kirurgi, og liker ikke Botox/fillers-trenden i det hele tatt. Jeg foretrekker kvinner som i alle fall gir uttrykk for at de er naturlige. Anonymkode: c9912...1d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #40 Del Skrevet 13. juni 1 hour ago, AnonymBruker said: Har såvidt A-cup selv. Praktisk med små putter i det daglige, men føler meg svært lite sexy og unngår faktisk å date fordi jeg er redd for at menn får avsmak om de ser hvor flat jeg er når vi ender opp i senga. Men jeg vil heller ikke operere meg, så da får det bare bli et ensomt liv på meg (til jeg kanskje møter noen som setter meg først og ikke hvordan kroppen min ser ut). Anonymkode: cc16b...796 Det du sier er en helt vanlig vrangforestilling blant kvinner. Det hjelper ikke hvor mange ganger menn forteller dette. Det er mye bedre å ha mindre enn gjennomsnittet enn store mugger. Visuelt tenner de fleste menn på ansiktet, rumpa og hvordan resten av kroppen ser ut. Pupper kommer i andre rekke for de fleste menn, selv om kvinner ikke tror dette. Tror du menn hadde takket nei til hun under? Anonymkode: aec3e...ac8 4 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå