AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Del Skrevet 13. juni Har en kollega som startet nylig og hun suger energi ut av meg. Hun skravler konstant, ingen andre får prate. Hvis hun stiller meg et spørsmål så rekker jeg ikke å bli ferdig med å svare før hun tar over samtalen. Synes det er slitsomt å være rundt henne og hun sier mye negative ting. Hvordan forholder man seg til sånne mennesker? Hun sitter rett ved meg, så er vanskelig å overse henne. Hun tar mye plass og snakker bare om seg selv og sitt. Anonymkode: 25727...556 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Har en kollega som startet nylig og hun suger energi ut av meg. Hun skravler konstant, ingen andre får prate. Hvis hun stiller meg et spørsmål så rekker jeg ikke å bli ferdig med å svare før hun tar over samtalen. Synes det er slitsomt å være rundt henne og hun sier mye negative ting. Hvordan forholder man seg til sånne mennesker? Hun sitter rett ved meg, så er vanskelig å overse henne. Hun tar mye plass og snakker bare om seg selv og sitt. Anonymkode: 25727...556 Mulighet for å sitte med headset som har støyreduksjon? når hun avbryter deg så gjør henne oppmerksom på det. når hun begynner med personlige ting eller negativitet så bare si du må ha ro til å gjøre jobben din og ta på headset igjen. er du modig så kan du fortelle henne på en pen måte at det blir for mye, hun høres ung ut, så kan jo være hun er vokst opp i et miljø som ikke setter grenser. Mange vet ikke at de er helt ute å kjører. Anonymkode: 5162a...2cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 13. juni #3 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en kollega som startet nylig og hun suger energi ut av meg. Hun skravler konstant, ingen andre får prate. Hvis hun stiller meg et spørsmål så rekker jeg ikke å bli ferdig med å svare før hun tar over samtalen. Synes det er slitsomt å være rundt henne og hun sier mye negative ting. Hvordan forholder man seg til sånne mennesker? Hun sitter rett ved meg, så er vanskelig å overse henne. Hun tar mye plass og snakker bare om seg selv og sitt. Anonymkode: 25727...556 Høres ut som min søster🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #4 Del Skrevet 13. juni Selv om hun sier noe negativt, så må det vel ikke påvirke deg i så stor grad at du sliter? Da må du jobbe med deg selv, være proff på jobb ( det vil si samarbeide, være høflig og respektfull ) Jeg har en kollega som blir helt nedbrutt og sur bare jeg sier at i dag var det mye kø. Det har jo ingenting å gjøre med henne, men hun tar det inn over seg og blir stille og bedrøvet?? Javel snowflake? Kan være det er slitsomt for henne å ha en kollega som bare greier å ha det brå når ingen prater eller sier at i dag var det kø og drittvær. Si heller ja det var det. Og så ferdig med det. Det har null med deg å gjøre. 🤪 Anonymkode: 730f5...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Mulighet for å sitte med headset som har støyreduksjon? når hun avbryter deg så gjør henne oppmerksom på det. når hun begynner med personlige ting eller negativitet så bare si du må ha ro til å gjøre jobben din og ta på headset igjen. er du modig så kan du fortelle henne på en pen måte at det blir for mye, hun høres ung ut, så kan jo være hun er vokst opp i et miljø som ikke setter grenser. Mange vet ikke at de er helt ute å kjører. Anonymkode: 5162a...2cf Jeg er 35 og hun er eldre enn meg🙈 Anonymkode: 25727...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odine Skrevet 14. juni #6 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er 35 og hun er eldre enn meg🙈 Anonymkode: 25727...556 Ja dette har ingenting med alder å gjøre. På min arbeidsplass er denne personen 59, og på kjæresten sin arbeidsplass er personen 46 eller noe i den dur. Der jeg jobber, sitter vi ikke på kontor. Vi jobber tett på, men jeg sørger for å holde meg opptatt en annen plass enn der hun sitter å jabber. Min kjæreste måtte si i fra til sjefen om å bytte kontor/arbeidspult. Turte ikke si noe direkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå