Gå til innhold

Splitte par ved bordplassering

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja man må jobbe med det selv. Men å bli påført jobben med tvang en hel kveld er ikke konstruktivt. Da er det tydelig at vertskapet ikke ønsker at alle skal ha en fin kveld.

Anonymkode: 6fb83...68b

Ingen tvinger deg til å gå i bryllup. Det er en invitasjon, som du frivillig kan take både ja og nei til. 

Anonymkode: c1c82...9fa

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skogtusssa skrev (1 time siden):

De som er utadvendte og har lyst å bli kjent med andre gjør det uansett, resten har det bare kjipt og er ukomfortable, så hvorfor gjøre det?

Tenker det samme👆 

Ikke gjør det, det kan føre til at folk ikke klarer å kose seg og det er bare anstrengende og slitsomt..

Anonymkode: 8e22a...bb0

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen tvinger deg til å gå i bryllup. Det er en invitasjon, som du frivillig kan take både ja og nei til. 

Informer da hvordan bordplassering blir så vet man hva man takker ja eller nei til.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

For oss som er introverte blir det et mareritt og ikke gode samtaler. Om to introverte som ikke kjenner hverandre sitter sammen, så kan jeg love at det blir bare slitsomt. 

Anonymkode: 0e875...557

Sorry asså, men kan dere såkalt introverte ikke bare ta og bli hjemme i stedet for å forpeste et godt selskap som tause raringer man for faen ikke kan utveksle to ord om været med!? 

Anonymkode: d3f76...840

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sorry asså, men kan dere såkalt introverte ikke bare ta og bli hjemme i stedet for å forpeste et godt selskap som tause raringer man for faen ikke kan utveksle to ord om været med!? 

Du hørtes da virkelig så trivelig ut. Er det sånn du oppfører deg mot andre hele tiden?

• Liker 27
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan stort sett snakke med gud og hvermann, men av og til blir man plassert mellom to mennesker man absolutt ikke går overens med (i mitt tilfelle kunne det vært f.ex en fanatisk religiøs, en konspirasjonsteoretiker, et menneske som bare snakket om barna eller barnebarna sine, en rik skrytepave, en som bare snakket om sport), og da hadde det vært greit å ha mannen på andre siden. I vennemiddager synes jeg det bare er kjekt å sitte med andre enn mannen, jeg snakker jo egentlig mer enn nok med ham allikevel. 

Anonymkode: eef52...57f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke rart folk blir introverte hvis de møter på slike som deg da🤭

Anonymkode: 8e22a...bb0

• Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg kan lett snakke med folk og tar gjerne ansvaret for at praten går i sånne settinger. Men det krever noe av meg, og jeg gjør det aller best med bestevennen min ved siden av meg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Så du synes nær familie , eller gode venner skal bli hjemme hvis de er introverte? 

Smarting du.

Anonymkode: 0f4c8...d38

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er innafor i noen sammenheng. For mange er det enda verre enn partyleker. 

Anonymkode: fdea5...04d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (1 time siden):

De som blir bedt som par skal også sitte sammen. Hvorfor skal par splittes under middagen? Jeg har ikke vanskelig for å snakke med andre, men jeg vil ikke tvinges til å sitte sammen med folk jeg ikke kjenner.

Forbanna uting!

Hvis du ikke kan snakke med folk du ikke kjenner, så burde du holde deg unna fester og sosiale anledninger. Det er direkte frekt å ikke snakke med andre enn partner og folk man kjenner.

Anonymkode: 67e3e...0ff

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Informer da hvordan bordplassering blir så vet man hva man takker ja eller nei til.

Eh nei. Det er ikke sånn selskapelighet foregår. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang en sånn tråd kommer opp, blir det ganske tydelig at mange brudepar (tenker flest bruder) ikke har det som noen høy prioritet at gjestene skal trives. Det er mye "såpass må du tåle" og "er du ikke voksen nok". 

Anonymkode: fdea5...04d

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke likt å bli splittet fra mannen.

Mannen jobber borte store deler av året. Og vi har ellers et hektisk liv. Når vi for en gangs skyld er ute på noe uten barna, så ønsker jeg å tilbringe tid med mannen, ikke random fremmede folk.

Anonymkode: 8abd1...087

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sikkert trivelig å havne på ditt bord skjønner jeg 😂

Anonymkode: a75e8...e50

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det ikke, selv om både jeg og min mann er utadvendte. Virker helt unaturlig for meg. 

Bedre at man utover kvelden havner litt rundt ettersom man prater med andre, og folk vandrer, men jeg synes det er naturlig å dele slike begivenheter med min mann. Vi prater absolutt ikke bare med hverandre selv om vi sitter sammen, men vi et trossalt et par. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvis du ikke kan snakke med folk du ikke kjenner, så burde du holde deg unna fester og sosiale anledninger. Det er direkte frekt å ikke snakke med andre enn partner og folk man kjenner.

Skjønner du ikke norsk? Leste du alt jeg skrev egentlig?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når er det innafor? Er det feks innafor i en 50årsdag, men ikke et bryllup?

Hvordan ville du reagert?

Anonymkode: 0de85...c65

Syns det er helt greit jeg, både i bryllup og 50 årsdag, under forutsetning at alle par splittes,  og ikke bare noen. 

Anonymkode: 6c377...fd5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I større tilsetninger hos oss har jeg aldri gjort det. Med meg har det bare skjedd en gang så tror ikke det er så vanlig å splitte par.. da skjedde de på jobben til min mann og det opplevdes sært og vanskelig selv om jeg ikke er en innesluttet person.

Anonymkode: 05c0b...8f9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Men i alle dager🥲

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...