AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Del Skrevet 13. juni Når er det innafor? Er det feks innafor i en 50årsdag, men ikke et bryllup? Hvordan ville du reagert? Anonymkode: 0de85...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg mereo Skrevet 13. juni Populært innlegg #2 Del Skrevet 13. juni Synes det er litt ufint uansett. Opplevd bryllup der alle var kollegaer og familie av vertskapet hvor alle kjente alle. Vi kjente ingen, ble splittet og det var ikke videre lett og få innpass med de andre. 40 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Del Skrevet 13. juni Er innafor i selskap med «løs» struktur, tenker jeg. Men da må man selvfølgelig splitte alle. Også er det greit å ha i bakhodet at de fleste tenker ekstra over plassering når de blir splittet, så da bør det være ekstra gjennomtenkt. Anonymkode: 2adab...6a7 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk1 Skrevet 13. juni #4 Del Skrevet 13. juni Dette kommer veldig ann på mye, generelt og hvis du er usikker på hva de syns om det - så nei. Jeg hadde ikke brydd meg om det dersom begge satt med kjentsfolk og settingen var uhøytidelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5 Del Skrevet 13. juni Personlig hadde jeg ikke brydd meg, men jeg har også vært alene i mange år i voksenlivet og er veldig selvstendig og klarer lett å bli kjent med nye folk. Men jeg vet jo at mange er svært avhengig av partneren sin, og hele festen ville blitt ødelagt om de var splittet under en middag. Anonymkode: 72a43...936 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. juni Populært innlegg #6 Del Skrevet 13. juni Det er det verste jeg vet i selskap og jeg skjønner ikke poenget. Det er en ting som kan ødelegge dagen for meg og andre introverte. Jeg vil ha min make å lene meg på. Anonymkode: 0e875...557 68 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. juni Populært innlegg #7 Del Skrevet 13. juni Rimelig ironisk å skulle feire deres kjærlighet mens vi andre skal i hvert fall ikke snakke med vår kjæreste.. Anonymkode: 8ff4c...e50 71 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. juni Populært innlegg #8 Del Skrevet 13. juni Uting. Tvangssosialisering av voksne. Hadde dratt tidlig hjem hverfall. Anonymkode: 5c906...490 53 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #9 Del Skrevet 13. juni Det synes jeg er riktig. Sitter de sammen, prater de bare med hverandre. Anonymkode: a2b47...7f5 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Skogtusssa Skrevet 13. juni Populært innlegg #10 Del Skrevet 13. juni De som er utadvendte og har lyst å bli kjent med andre gjør det uansett, resten har det bare kjipt og er ukomfortable, så hvorfor gjøre det? 55 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #11 Del Skrevet 13. juni Uting. Bland gjerne par som ikke kjenner hverandre, men ikke sett de i hver sin ende av lokalet. Det legger en demper på stemningen. Anonymkode: 3c4da...cbd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #12 Del Skrevet 13. juni Syns det er ufint uansett lag. Er selskapet for å sosialisere andre eller for de som skal feires? Anonymkode: a75e8...e50 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #13 Del Skrevet 13. juni Jeg er veldig avhengig av min mann, ingen vet det og ingen vet hvorfor. Jeg prater lett med andre men får en veldig uro inni meg og da er det godt å ha min mann der som kan bekrefte at jeg ikke har sagt noe feil, noe jeg trenger å skamme meg over etc. Anonymkode: 1c8cb...8b1 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #14 Del Skrevet 13. juni HATER når det skjer. Jeg er skikkelig dårlig sosialt, og liker å sitte ved mannen som er veldig sosial og god til småprating med folk rundt. Da kan han ta seg av det, og jeg delta litt. Også er det såpass sjeldent at vi er ute på festligheter, så det ville vært skikkelig kjipt å ikke sitte sammen når vi først var på noe. Anonymkode: ac09b...ef0 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #15 Del Skrevet 13. juni Jeg har aldri vært i et selskap eller et bryllup hvor dette er blitt gjort, men tenker bordplassering bør være grundig gjennomtenkt i så tilfelle. Slik at Lene som ikke kjenner særlig mange i kompisen til Vidar sitt bryllup blir sittende med grandtante Bergljot som halvsover, fetter Anders som ikke tør å snakke med noen han ikke kjenner og Nina som bare snakker med dem hun kjenner fra før. Etter gammel etikette skulle man vel ikke splitte par som ikke var gifte, mener jeg å ha lest. Anonymkode: bc9eb...b5c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry88 Skrevet 13. juni #16 Del Skrevet 13. juni Har blitt det i ett bryllup, og det var utrolig gøy! Vi satt riktig nok på samme bord, og de andre som satt ved bordet var også par. Mannen min satt rett i mot meg og jeg i mellom to andre menn. Tviler på at jeg hadde snakket særlig med de om vi ikke ble plassert slik. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #17 Del Skrevet 13. juni Det er vel det vanlige at par ikke sitter sammen. Anonymkode: 67e3e...0ff 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 13. juni #18 Del Skrevet 13. juni Absolutt ikke, samme hva slags fest det er. Enten be kun en i paret, eller la de ha dagen sammen. Blir man splittet, sitter man og ser litt ekstra etter den andre, typ «har han det bra», «fikk han med seg det morsomme som skjedde der som vi vitset om på veien hit», eller kanskje en av partene havner på et skikkelig feststemt bord hvor skravla går, og den andre på et skikkelig kjipt bord. Man vet heller aldri hvor avhengig man er av hverandre. For noen er det null stress å bli splittet. For andre er det st partneren er der som en trygghet, selve årsaken til at man klarte å komme seg i bryllupet, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 13. juni #19 Del Skrevet 13. juni Vi blandet familie i bryllupet. Slik at min familie,manne s fsmiliebog våres venner ble blandet. At ved bordet satt eks 8 stk på det bordet ble det samlet noen fra min familie, noe fra hans familie, og venner fra meg venner fra ham. Under middagen. Etter middagen splittet vi opp og folk kunne sette seg hvor de ville. Det var en måtte å få folk til å prate med andre og mangle med andre. Vi lot ektefeller være sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 13. juni #20 Del Skrevet 13. juni Skogtusssa skrev (27 minutter siden): De som er utadvendte og har lyst å bli kjent med andre gjør det uansett, resten har det bare kjipt og er ukomfortable, så hvorfor gjøre det? Dette! De parene som er utadvendte sørger for småpratingen i lokalet. De parene som ikke er sosiale har en forferderlig dag.. det unner jeg ikke mine gjester altså… 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå