AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Del Skrevet 13. juni 2024 Det ser ut som jeg blir uten bil en periode, og lurte derfor litt på om Getaround kan være en idé å prøve på dager jeg virkelig trenger bil. Hva er omtrentlige priser på dette? Fant ikke priser på hjemmesiden, skjønner at det varierer litt? Men omtrentlig for et døgn, f.eks? Andre erfaringer? Anonymkode: ebe99...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det ser ut som jeg blir uten bil en periode, og lurte derfor litt på om Getaround kan være en idé å prøve på dager jeg virkelig trenger bil. Hva er omtrentlige priser på dette? Fant ikke priser på hjemmesiden, skjønner at det varierer litt? Men omtrentlig for et døgn, f.eks? Andre erfaringer? Anonymkode: ebe99...3e9 Husker virkelig ikke priser da det var min samboer som brukte appen. Men jeg husker at vi sammenlignet priser med det som var tilgjengelig av tradisjonell leiebil i de to byene vi har brukt getaround og at de var betraktelig dyrere en getaround. helt uproblematisk. Kjapt og enkelt. God kommunikasjon med eier rett vis app. kjapt, trygt og billig😅 Anonymkode: 2de64...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå