Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en eks som ikke gir slipp 🙉

Jeg har sagt ifra at jeg ikke vil noe. Men han igler seg bare nærmere å nærmere. Jeg klarer ikke å bare slette han, da jeg ikke vil såre han. 

Dette har vart i mange år desverre..

What to do?

Anonymkode: dec12...b7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må slette han

Anonymkode: d78ad...762

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg blir oppgitt av deg som ikke sletter, du liker oppmerksomheten og spillet, så utrolig tragisk.

Anonymkode: f7419...dc8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg klarer ikke å bare slette han, da jeg ikke vil såre han. 

Du sier i fra til han at du sletter han fordi du ikke ønsker å gi han falske forhåpninger med å enda ha kontakt med han. Det kan være han tror at han enda har en sjans siden du har kommunikasjonsveiene åpne...

Anonymkode: 50726...e3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man har vært tydelig, så må man nesten gå over på å blokkere. Selv om det føles forferdelig. 

Du må si til han at det er slutt, og at han må respektere deg nok til å akseptere det. Det er ingen vei inn, det kommer aldri til å skje igjen, det er over. Du gjør det bare verre når du prøver å igle deg inn på meg, jeg blir frusrert og fortvilet. La meg være.

Noe sånt. Det er brutalt, men du kommer ikke spesielt langt med høflighet når han ikke vil gi slipp. Ikke la det være et eneste "kanskje i et annet liv" engang, du må være så soleklar og tydelig at han innser at han ikke får noe mer. Og så: må du ikke gi han noe mer. Det inkluderer å ikke svare høflig engang på meldinger, den første meldingen etter dette kan du si at jeg ba deg om å ikke kontakte meg, og nå kommer jeg ikke til å svare deg mer. Så blokkerer du.

Anonymkode: f8637...4f0

AnonymBruker
Skrevet

Du sårer ham mer ved å ikke være tydelig.

Anonymkode: f207c...f62

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
ZarahSweet skrev (5 minutter siden):

Slett og blokk.

Ferdig.

Eneste, beste og riktige løsning!

Anonymkode: bd4fa...554

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Blokker. Du har sikkert sagt i fra på en høflig måte flere ganger allerede. At han ikke respekterer det er ganske frekt. Opplevd dette sjøl og blir nok stalket fremdeles på avstand. Men jeg blokkerte til slutt. 

Anonymkode: 6eba5...d50

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så lenge du ikke sletter og blokkerer, så holder eksen din tydeligvis fast på muligheten om en fremtid sammen med deg. Hjelp han til å gå videre. Blokker.

Endret av Callista
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en eks som ikke gir slipp 🙉

Jeg har sagt ifra at jeg ikke vil noe. Men han igler seg bare nærmere å nærmere. Jeg klarer ikke å bare slette han, da jeg ikke vil såre han. 

Dette har vart i mange år desverre..

What to do?

Anonymkode: dec12...b7a

Du snakker med han ennå. Du sletter han ikke. Han ser at du prater med han og ikke har slettet han. Akkurat hva du sier er likegyldig for han, for han tror han fremdeles har sjans slik dere har det nå. 

Anonymkode: a36e8...920

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...