Gå til innhold

Kan bilkjøper kreve pengene tilbake?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen biler stående på loven. Ringer ofte folk med gebrokken norsk og vil kjøpe.

Sist uke sa jeg ok, til en kar. Jeg forklarte at d var ca delebil men at ramma var fin. At planen var ødelagt og av. Han ville ha den fordi og ville at jeg satte på den ødelagte planen. og førte over pengene.

Etterpå begynte ham å ville at jeg skulle få den fraktet til han. Jeg sa nei og gav han et par nr til lokale biltransportører.

Nå sier han at det ble for dyrt og vil at jeg skal føre pengene tilbake. Sånn i utgangspunktet skulle jeg ha gjort det men d frister å si nei. Fordi han har maset mye for å kjøpe den og fått meg til å jobbe med å få den ut av loven (måtte ut med alle bilene for å få den ut), på med plan og satt i nytt batteri. Ødela en lader da også. 

Vi bor et stykke unna en e6 og d har han problemer med. 

Er jeg vanskelig om jeg sier nei du har kjøpt den? Og jeg har vel rett til å gjøre d?

Anonymkode: 2bf31...74b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enten får han hente den, eller så beholder du deler av salgssummen for bryderiet og refunderer resten. Er det snakk om feks 10.000, gi ham 7500 igjen. 

Anonymkode: 08fb3...ac1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Enten får han hente den, eller så beholder du deler av salgssummen for bryderiet og refunderer resten. Er det snakk om feks 10.000, gi ham 7500 igjen. 

Anonymkode: 08fb3...ac1

Vurderer noe i gata av siste 

Anonymkode: 2bf31...74b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...