AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Skrevet 13. juni 2024 Hvis du har hatt migreneanfall og selve den smertefulle delen av anfallet er over, hvor lenge henger det i etterpå? Mtp. sløvhet og sånt. Anonymkode: dc43e...762
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Skrevet 13. juni 2024 Kunne vare i et par døgn på det verste. Særlig hvis anfallet kom etter mye (natte)vaktjobb. Anonymkode: b9ea9...370
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #3 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvis du har hatt migreneanfall og selve den smertefulle delen av anfallet er over, hvor lenge henger det i etterpå? Mtp. sløvhet og sånt. Anonymkode: dc43e...762 Hos meg er det ingen konkret fasitsvar på dette. Det er flere faktorer som spiller inn, om jeg rakk å ta anfallsmedisin i tide, om anfallsmedisin fungerte ,hvor lang/kort tid siden det var jeg hadde forrige anfall osv Anonymkode: 3b03e...e3a 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #4 Skrevet 13. juni 2024 Ved et vanlig migreneanfall som for meg varer rundt ett døgn, er jeg fullstendig ødelagt (øm i hodet, så sår i halsen og vondt i brystet etter voldsomt oppkast at jeg knapt kan snakke) ett døgn til, og noe redusert/sliten enda en dag. Anonymkode: 9b6c7...e2a 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #6 Skrevet 14. juni 2024 Et sted mellom 4 og 12 timer, vil jeg si. Anonymkode: 1647c...15f
Sinsiew Skrevet 14. juni 2024 #7 Skrevet 14. juni 2024 Etter de verste anfallene med mye oppkast og varighet over flere døgn, kunne jeg ligge utslått i opptil en uke. Men "milde" anfall var jeg som regel oppe og gikk igjen etter en god natts søvn.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #9 Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hos meg er det ingen konkret fasitsvar på dette. Det er flere faktorer som spiller inn, om jeg rakk å ta anfallsmedisin i tide, om anfallsmedisin fungerte ,hvor lang/kort tid siden det var jeg hadde forrige anfall osv Anonymkode: 3b03e...e3a Hender det at du får nytt anfall før du har kommet deg etter forrige? Jeg hadde migrene i går og det har gått greit så langt i dag men nå kjenner jeg at det murrer igjen. Anonymkode: dc43e...762
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #10 Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hender det at du får nytt anfall før du har kommet deg etter forrige? Jeg hadde migrene i går og det har gått greit så langt i dag men nå kjenner jeg at det murrer igjen. Anonymkode: dc43e...762 Ja dessverre. Anonymkode: 3b03e...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå