Gå til innhold

Hvor lenge har du migrene-hangover?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har hatt migreneanfall og selve den smertefulle delen av anfallet er over, hvor lenge henger det i etterpå? Mtp. sløvhet og sånt.

Anonymkode: dc43e...762

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne vare i et par døgn på det verste. Særlig hvis anfallet kom etter mye (natte)vaktjobb. 

Anonymkode: b9ea9...370

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvis du har hatt migreneanfall og selve den smertefulle delen av anfallet er over, hvor lenge henger det i etterpå? Mtp. sløvhet og sånt.

Hos meg er det ingen konkret fasitsvar på dette. Det er flere faktorer som spiller inn, om jeg rakk å ta anfallsmedisin i tide, om anfallsmedisin fungerte ,hvor lang/kort tid siden det var jeg hadde forrige anfall osv

Anonymkode: 3b03e...e3a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ved et vanlig migreneanfall som for meg varer rundt ett døgn, er jeg fullstendig ødelagt (øm i hodet, så sår i halsen og vondt i brystet etter voldsomt oppkast at jeg knapt kan snakke) ett døgn til, og noe redusert/sliten enda en dag.

Anonymkode: 9b6c7...e2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1døgn som regel

Anonymkode: 82adb...e5d

AnonymBruker
Skrevet

Et sted mellom 4 og 12 timer, vil jeg si.

Anonymkode: 1647c...15f

Skrevet

Etter de verste anfallene med mye oppkast og varighet over flere døgn, kunne jeg ligge utslått i opptil en uke. 

Men "milde" anfall var jeg som regel oppe og gikk igjen etter en god natts søvn. 

Skrevet

ca. 1 døgn

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hos meg er det ingen konkret fasitsvar på dette. Det er flere faktorer som spiller inn, om jeg rakk å ta anfallsmedisin i tide, om anfallsmedisin fungerte ,hvor lang/kort tid siden det var jeg hadde forrige anfall osv

Hender det at du får nytt anfall før du har kommet deg etter forrige? Jeg hadde migrene i går og det har gått greit så langt i dag men nå kjenner jeg at det murrer igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hender det at du får nytt anfall før du har kommet deg etter forrige? Jeg hadde migrene i går og det har gått greit så langt i dag men nå kjenner jeg at det murrer igjen. 

Ja dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...