AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Del Skrevet 13. juni Han har jo blitt renvasket og fått støtte av Kong Charles. Hvis det kommer en film om noen år med Spacey, kommer du til å se den? Eller boikotter du han? Anonymkode: 8e112...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Del Skrevet 13. juni Gubben lever ikke lenger og den du ser er en med maske som spiller han. Anonymkode: 07447...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (På 13.6.2024 den 16.07): Gubben lever ikke lenger og den du ser er en med maske som spiller han. Anonymkode: 07447...965 Hak er i live jo. Anonymkode: e5a55...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #4 Del Skrevet 15. juni Ja, er filmen bra, hadde jeg sett den. Om det var en type film jeg ville sett da. Jeg går ikke på kino og ser action-man filmer med masse skyting osv. Anonymkode: 6f9ea...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5 Del Skrevet 15. juni Ja, Jeg håper og krysser fingrene for det. Anonymkode: d961f...d8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 15. juni #6 Del Skrevet 15. juni On 6/13/2024 at 4:04 PM, AnonymBruker said: Han har jo blitt renvasket og fått støtte av Kong Charles. Hvis det kommer en film om noen år med Spacey, kommer du til å se den? Eller boikotter du han? Anonymkode: 8e112...4f7 Boikotter ingen i film industrien. Hvilke saker de sjonglerer i privatlivet omhandler ikke meg eller karakteren de prosjekterer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (På 13.6.2024 den 16.04): Han har jo blitt renvasket og fått støtte av Kong Charles. Hvis det kommer en film om noen år med Spacey, kommer du til å se den? Eller boikotter du han? Anonymkode: 8e112...4f7 Har Kong Charles støttet han? Hva er det med det britiske kongehusets forkjærlighet for overgripere? Anonymkode: 20ca7...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Del Skrevet 24. juni Han er en av mine favorittskuespillere så ja. Anonymkode: 4bc90...8cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 2. september #9 Del Skrevet 2. september Nope han är done Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå