AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Del Skrevet 13. juni Hei! Jeg har hatt en liten periode på ca 3 dager med veldig svak spotting. Og mens er ennå 1 uke unna. Det jeg lurer på er, kan livmortappen være høyt oppe ved mens? (Min er høyt oppe, medium hard, litt åpen) Eller kan dette bety graviditet siden livmortappen er høyt oppe? Jeg får nesten ikke tak i den. Takk ☺️ Anonymkode: a6607...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 13. juni #2 Del Skrevet 13. juni En livmor tspp kan forandre seg mye i løpet av syklusen og det er ingen typisk graviditet tapp. Pluss du bør være litt mer kjent med denne igjennom flere sykluser for å bli kjent med den. Om du er gravid vil du få positive tester nå. Dpo er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Del Skrevet 13. juni mommyaka skrev (34 minutter siden): En livmor tspp kan forandre seg mye i løpet av syklusen og det er ingen typisk graviditet tapp. Pluss du bør være litt mer kjent med denne igjennom flere sykluser for å bli kjent med den. Om du er gravid vil du få positive tester nå. Dpo er du 6 Anonymkode: a6607...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 13. juni #4 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): 6 Anonymkode: a6607...d4f Da er det for tidlig å være gravid nå. Husk og ikke tafse for mye, rene hender og korte negler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5 Del Skrevet 13. juni Nå har spottingen stoppet, ihvertfall for nå:) Anonymkode: a6607...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå