Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er sammen med og samboer med en fyr på 65. (Jeg er 58). Vi har sex ett par ganger ukentlig. Han har ingen problemer med ereksjon, men ofte kommer han veldig fort (Max 5 min etter penetrering) . Jeg har valgt å vinkle det positivt (han tenner sånn på meg…😂😂😂) Men hva tenker andre? Hot or not? Ps jeg får alltid orgasme- men dog enten før eller etter han. 

Anonymkode: 55ec0...a2a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er sammen med og samboer med en fyr på 65. (Jeg er 58). Vi har sex ett par ganger ukentlig. Han har ingen problemer med ereksjon, men ofte kommer han veldig fort (Max 5 min etter penetrering) . Jeg har valgt å vinkle det positivt (han tenner sånn på meg…😂😂😂) Men hva tenker andre? Hot or not? Ps jeg får alltid orgasme- men dog enten før eller etter han. 

Anonymkode: 55ec0...a2a

Min mann er 53 år og kommer enda fortere enn din, selv etter 14 år med jevnlig sex 😂 Jeg også tenker at da tenner han på meg og synes det er superdigg å ha sex med meg 🤩

Jeg liker det jeg, får jeg ikke orgasme under samleiet, fikser vi det etterpå. Null problem for noen av oss i hvert fall. 

Anonymkode: a3a5b...76a

AnonymBruker
Skrevet

Regner man kun penetrering, så bruker vi rundt 5 min også, og hun rekker fint å komme på den tiden, og skulle vi ønske lenger runde så er det vel ikke verre enn å ha flere runder

Men nå er det gjerne mer til sex enn penetrering, men 5 min er nok veldig vanlig

Anonymkode: 29221...25d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

5 min er vel egentlig ganske lenge? Jeg datet en i en periode som knapt holdt et par minutter (begge i 40-årene). Hadde nok klart å leve med det så lenge de bidrar til partnerens orgasme på andre måter, men han er definitivt ikke på toppen når jeg tenker på sexpartnere jeg har hatt. Kun du  kan svare på hvor mye sånt betyr for deg.

Anonymkode: 9248e...de3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fem minutter sammenhengende knulling, hva er vitsen med det? Jeg kommer på ingen måte raskt (dessverre), men vi bytter stilling mange ganger, avbrutt av pauser, med fokus på henne, klining etc. 

Når jeg så, etter en time eller tre ønsker å komme, så kjører vi på.  Hadde jeg vært din mann, så hadde hun ikke latt meg slippe unna med én runde heller. M56

Anonymkode: 444ba...ef4

Skrevet

Kunne aldri hatt et forhold til en som kommer så fort. Men det er meg. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Min på 45 kommer på kanskje 2 🙈 litt kjedelig , men han er stort sett god på andre ting . 

Anonymkode: 63137...765

AnonymBruker
Skrevet

Regnes 5 minutter som lenge?! 😳 her kan samboeren fint holde ut i 20-30 min. Han «kan» komme fort også, men han er godt trent på å holde igjen orgasmene sine. Tror det bare har skjedd to ganger at han har fått rask orgasme, og da før meg. 

Anonymkode: 2a3b5...d56

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Heller en mann som kommer fort enn en som holder på i evigheter. 5-10 minutter penetrering er helt perfekt 

Anonymkode: f3b9e...dbc

AnonymBruker
Skrevet

En skikkelig mann må kunne holde mye lenger enn dette hvis han skal kunne tilfredsstille en gjennomsnittskvinne i senga. Utholdenhet kan trenes; evt. med råd fra sexolog.

Anonymkode: 876bf...d75

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde følt meg snytt. 

Har heldigvis mann med full kontroll over sin utløsning. Har trent seg til det. 

Noen få minutter er ok innimellom, men ikke hver gang. 

Anonymkode: 0d3a8...fd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

5 minutter er jo perfekt. Noe lenger PIV enn det blir jo kjedelig. Det er alt det andre som er gøy.

K46

Anonymkode: 96cc7...126

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...