AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Del Skrevet 13. juni 2024 Jeg har hørt så mye positivt om Jadore alkoholfrie variant, men den lukter sterk dusjsåpe og håndsåpe. Jeg skjønner ikke hvordan den kan være så populær og jeg er så skuffet av den lukta. Jeg liker bedre Burberry London. Hva med deg? Anonymkode: 70f8b...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Del Skrevet 13. juni 2024 Det er ikke snakk om en spesifikk parfyme jeg husker, men liker sukker søte parfymer og ble sjokkert over Chanel sine, som jeg trodde jeg ville like bare fordi det var Chanel no 5. Sikkert Chanel no 5, variant xxx da, siden den må være ganske gammel. Altfor tung for meg. Anonymkode: d4b28...0ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #3 Del Skrevet 13. juni 2024 Jeg elsker parfymer, men klarer ikke de som har vanilje i seg 🙃. Ikke bare på meg selv, men på andre også 🫣. Nå i sommer har jeg lagt min elsk på flere parfymer fra Marc Jacobs. Anonymkode: 69f74...301 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 13. juni 2024 #4 Del Skrevet 13. juni 2024 Takler ikke Marc Jacobs sine. Veldig kvalmende lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 13. juni 2024 #5 Del Skrevet 13. juni 2024 (endret) Jeg takler ikke parfymer som har jasmin eller appelsinblomst i seg, det vil si sånn ca alle populære parfymer. For sterke parfymer er heller ikke digg. Jeg blir alltid overrasket over hvor mye folk skal klage over at parfymer er for svake, jeg har stort sett motsatt problem med at det fort blir for overveldende. Jeg foretrekker parfymer uten typiske hvite blomster eller for mye patchouli. Dette er de jeg har for øyeblikket, men det finnes et par her som er kjøpt før jeg skjønte helt min egen smak og som jeg ikke bruker (black opium, wood,sage and sea salt og narciso-parfymen). Endret 13. juni 2024 av Elle Melle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #6 Del Skrevet 13. juni 2024 Opium. Jeg takler ikke kaffe i parfyme. Da tar jeg heller legacy of petra som har te, men også vanilje, lakris og litt peppery kick fra fennikel og friskhet i sitrus. Så. Kaffe eller te? Te! Anonymkode: 3a56b...f8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå