Gå til innhold

Vondt høyre side før og gjennom menstruasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha fått barn har jeg fått sinnsykt vondt ved høyre eggstokk før og under menstruasjonen. Har vært hos gynekolog tre ganger og alt ser fint ut. Fastlegen sier at det kanskje er endometriose som ikke synes. 

Er det noen med endometriose som kun har vondt på én side? Forsvinner smertene etter menstruasjonen? Her er det vondt å løfte, være i bevegelse og noen ganger å stå oppreist. 

Lurer på om fastlegen har rett eller om det er arrvev etter ks, men synes det i så fall er rart at smertene kommer tilbake og forsvinner. 

Er fulltidssudent nå og uroer meg for om det blir mye sykmelding når jeg begynner å jobbe 😭

Anonymkode: 87840...b6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 87840...b6d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt sterke mens smerter på venstre eggstokk under mensen i over 30 år

Fikk ikke svar på dette før jeg var 47 år. Gynekologen så livmoren låg på venstre eggstokk. Å det gjorde til smerter under mensen. Sa det var normalt at livmora låg der. Nå som jeg er over 50 og eggstokkene "krymper" så har mensen blitt litt mildere på smerter. Men må fortsatt smertestillende for å holde ut.

Anonymkode: 5b228...43b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...