Gå til innhold

Sopp uten kløe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tykk hvit tørr klumpete utflod. Men ingen kløe. Kan det likevel være sopp?

Anonymkode: 7bbdb...e8c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bump 

AnonymBruker
Skrevet

Det vanligste er at kløe dominerer, men du kan nok ha Candidainfeksjon selv om du ikke klør. Er det noe lukt? Og hvor lenge har det vært sånn? Det er normalt med endringer i utflod underveis i menstruasjonssyklus.

Hvis du har vedvarende endring i utflod kan du bestille deg en time til fastlege så du kan testes.

Anonymkode: 9a718...64d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sjeldent kløe ved soppinfeksjon, kløa var noe som ga seg etter tenårene. Nå har jeg alle andre tegn på soppinfeksjon unntatt kløe, evt. minimal kløe av og til. Sliter av og til med soppinfeksjon perioder av syklusen.

Utfloden passer 100% til soppinfeksjon.

Anonymkode: 8837d...cc4

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig. Selverfart etter forrige antibiotikakur. Men det utelukker ikke at det kan være andre årsaker til dine symptomer. 

Anonymkode: 363e7...012

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan likevel være sopp.

Jeg har hatt i alle varianter, med alle slags merkelige konsistenser med og uten kløe.

Anonymkode: d39e1...e10

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper dere canesten eller venter dere på at det skal gå over? Hvor lang tid tar det isåfall?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Kjøper dere canesten eller venter dere på at det skal gå over? Hvor lang tid tar det isåfall?

Du kan kjøpe canesten på apoteket. Dersom symptomene blir verre eller ikke går over ila en uke bestiller du legetime

Anonymkode: 9a718...64d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Pevaryl. Fås reseptfritt fra apoteket. Jeg har aldri klart å "kvitte meg" med soppinfeksjon uten Canesten eller Pevaryl.

Anonymkode: 8837d...cc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...