Gå til innhold

Herpes utbrudd ny person

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En ny person jeg har truffet ble veldig syk uken etter han var med meg. Dette er nok 2 uker siden nå. Jeg tror jeg selv har hatt et utbrudd for 3år siden, ble utrolig dårlig med feber og hele greia. Han sa han aldri hadde vært så dårlig. Kan det hende jeg smittet han uten å vite jeg hadde et utbrudd? Hvem smittet meg ? Utrolig forvirrende. Legen sa det var ekstremt vanlig med herpes. K 29

Anonymkode: f69bb...6fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan smitte noen selv om du ikke har merkbart utbrudd. 

Anonymkode: b0021...95a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble også smittet av typen, han hadde aldri hatt utbrudd han merket, eneste var rundt da jeg ble smittet så kommenterte han at han hadde blitt litt sår etter sexen, vi har innimellom litt røff sex så ingen av oss tenkte mer over det. Ikke før jeg ble syk med feber, blemmer osv. Han har fortsatt aldri hatt et ordentlig merkbart utbrudd, jeg har hatt et til etter 8 mnd der jeg ikke skjønte selv at det var det før etter flere dager da jeg så et par blemmer, pga at det var så mildt.

Anonymkode: a4616...821

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør vi da vi som har herpes eller om jeg har ? Aldri ha sex uten kondom? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Spiller jo ingen rolle om du har en partner som allerede har.

Skjønner godt at det er forvirrende. Jeg og min forrige partner fikk begge vårt første utbrudd sammen, og det er umulig å si hvem som hadde viruset og hvem som smittet hvem. 

Anonymkode: 77549...73d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 5.58):

Sex med kondom frem til det blir seriøst nok til at man ser for seg at man kun har sex med den ene personen resten av livet. Så gjelder det å være obs på diffuse symptomer, for meg er det smerter i venstre lysk. 

Anonymkode: b0021...95a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.6.2024 den 20.59):

Jeg ble også smittet av typen, han hadde aldri hatt utbrudd han merket, eneste var rundt da jeg ble smittet så kommenterte han at han hadde blitt litt sår etter sexen, vi har innimellom litt røff sex så ingen av oss tenkte mer over det. Ikke før jeg ble syk med feber, blemmer osv. Han har fortsatt aldri hatt et ordentlig merkbart utbrudd, jeg har hatt et til etter 8 mnd der jeg ikke skjønte selv at det var det før etter flere dager da jeg så et par blemmer, pga at det var så mildt.

Anonymkode: a4616...821

Høres ikke ut som herpes, men sopp. Det gir blemmer det også. 

Anonymkode: 3e7a2...f00

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...