AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Skrevet 13. juni 2024 Kjæresten min er egentlig veldig stille, rolig og ikke påtrengende. På fylla møtte vi søstera mi ute, og han var så på, holdte rundt henne lenge og sto og snakket med henne lenge mens jeg sto overfor i stillhet med kompisen til kjæresten min fordi vi hadde ingenting å snakke om. Synes selv det er litt ukomfortabelt fordi kjæresten min synes ikke det er greit at jeg står sånn med mine kompiser. Kjæresten min har ikke brødre, men jeg spurte hva han hadde tenkt hvis søstera mi hadde en kjæreste og han kom bort og sto sånn med meg. Han sa han hadde tenkt det var jævla rart og hvafaen gjør du, men når jeg sier at det er samme situasjon klikker han på meg og mener jeg er sinnsyk. Greit at det er unødvendig sjalu, men han er helt lik selv, og ville gjort det samme hvis det hadde vært omvendt. Og det det at han ikke skjønner at han ikke syntes det er greit omvendt, og at da trenger han ikke klikke på meg og kalle meg sinnsyk. Anonymkode: 9cee3...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Skrevet 13. juni 2024 Helt ærlig - dette forholdet høres forferdelig usunt ut! Han er kontrollerende, sjalu, han rakker ned på deg og han mener det skal være ulike grenser for deg og han i forholdet. Når han er edru greier han å skjule mer av disse sidene, men i fylla kommer det tydeligvis frem i fullt monn. Det hjelper ikke at du også er sjalu. Dette kommer aldri til å bli et godt forhold. Ikke få barn med ham! Anonymkode: f0ff4...328 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #3 Skrevet 13. juni 2024 Mistenker du at han er litt interessert i søsteren din? Anonymkode: 6c6ed...87b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #4 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kjæresten min er egentlig veldig stille, rolig og ikke påtrengende. På fylla møtte vi søstera mi ute, og han var så på, holdte rundt henne lenge og sto og snakket med henne lenge mens jeg sto overfor i stillhet med kompisen til kjæresten min fordi vi hadde ingenting å snakke om. Synes selv det er litt ukomfortabelt fordi kjæresten min synes ikke det er greit at jeg står sånn med mine kompiser. Kjæresten min har ikke brødre, men jeg spurte hva han hadde tenkt hvis søstera mi hadde en kjæreste og han kom bort og sto sånn med meg. Han sa han hadde tenkt det var jævla rart og hvafaen gjør du, men når jeg sier at det er samme situasjon klikker han på meg og mener jeg er sinnsyk. Greit at det er unødvendig sjalu, men han er helt lik selv, og ville gjort det samme hvis det hadde vært omvendt. Og det det at han ikke skjønner at han ikke syntes det er greit omvendt, og at da trenger han ikke klikke på meg og kalle meg sinnsyk. Anonymkode: 9cee3...a0a Tok du diskusjonen når han fremdeles var full? Da blir det gjerne slike beskyldninger. Evt ville jeg bare satt ned foten for at dette er ikke greit, så får du se om han gjør noe lignende igjen. Da blir det jo brudd fordi han tråkker over tydelige grenser og er ikke til å stole på. Akkurat denne episoden så fant dere mer ut av hverandres grenser. Det kan hende han som edru svarer deg slik da det er vanskelig å innrømme feil. Kan likevel tenkes at han ikke gjør det igjen. Så ville jeg tatt samme prat med søsteren din, du må da kunne stole på henne også. Anonymkode: 3c4b3...a7f
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #5 Skrevet 13. juni 2024 Høres ut som han liker søsteren din. Ikke greit gjort. Ta det opp igjen. Han prøver bare å kontrollerer deg med å bli sint og skremme deg Anonymkode: 9a486...500 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #6 Skrevet 13. juni 2024 Eksen min var utro mot meg med ei jente. Han ble til slutt sammen med søstera til denne jenta. Tviler på at den nye dama vet at kjæresten hennes har vært med søstera hennes🥲 Anonymkode: f2860...6d9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #7 Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kjæresten min er egentlig veldig stille, rolig og ikke påtrengende. På fylla møtte vi søstera mi ute, og han var så på, holdte rundt henne lenge og sto og snakket med henne lenge mens jeg sto overfor i stillhet med kompisen til kjæresten min fordi vi hadde ingenting å snakke om. Synes selv det er litt ukomfortabelt fordi kjæresten min synes ikke det er greit at jeg står sånn med mine kompiser. Kjæresten min har ikke brødre, men jeg spurte hva han hadde tenkt hvis søstera mi hadde en kjæreste og han kom bort og sto sånn med meg. Han sa han hadde tenkt det var jævla rart og hvafaen gjør du, men når jeg sier at det er samme situasjon klikker han på meg og mener jeg er sinnsyk. Greit at det er unødvendig sjalu, men han er helt lik selv, og ville gjort det samme hvis det hadde vært omvendt. Og det det at han ikke skjønner at han ikke syntes det er greit omvendt, og at da trenger han ikke klikke på meg og kalle meg sinnsyk. Anonymkode: 9cee3...a0a Hva er konteksten her: -Er du redd for at han har lyst på henne? -Holdt rundt som i vennskapelig glad i henne som svigersøster? Anonymkode: d51f3...9e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå