Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #1 Skrevet 13. februar 2006 Pæra i steikeovnen har altså gått og det er ikke så praktisk. Har prøvd å skru, dra og gå inn fra baksiden og løsne, men får ikke til å få løs den gamle pæra. Tør ikke ta for hardt i heller, i tilfelle den knuser. Hvordan skal de skiftes egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #2 Skrevet 13. februar 2006 På den forrige jeg hadde skulle pæra skrus ut. Men den satt ganske hardt mener jeg å huske, tror jeg lirket litt før jeg fikk skrudd. På den nye jeg har så vet jeg ikke ennå.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Får ikke til å skru den ut jeg! Sitter bom fast. Ingen andre som har bytta lyspære i steikeovnen, og som har tips??
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 vi måtte skru av hele bak plata på vår da pæra gikk. gud for et styr det var. håper dette var til noe hjelp
smile Skrevet 16. februar 2006 #5 Skrevet 16. februar 2006 vår satt også bom fast, vi fikk hjelp av svigerfar, skal jeg be han komme???
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #6 Skrevet 16. februar 2006 Ja, kunne jeg få lånt han litt Kanksje jeg kan høre med min egen svigerfar, han er også ganske "handy".
smile Skrevet 16. februar 2006 #7 Skrevet 16. februar 2006 Anbefaler det. Tror vår bare satt godt fast for han skrudde ikke ut plater eller noe.... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå