AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Del Skrevet 13. juni 2024 Hun har gitt litt signaler tidligere, men jeg har ikke turt å finne ut av det. Vet hun liker menn og. Hun ønsker kontakt, men kanskje kun som vennskap? Anonymkode: aeb93...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Del Skrevet 13. juni 2024 Eh Anonymkode: 773f7...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #3 Del Skrevet 13. juni 2024 Bare å prøve seg vel? Risikerer å få en ørefik tilbake, men det tåler du? Anonymkode: 5303b...67b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #4 Del Skrevet 13. juni 2024 Jeg bare spør rett ut jeg💁🏼♀️ Anonymkode: 63e4c...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. juni 2024 #5 Del Skrevet 13. juni 2024 "Hva tenker du om å være intim med ei av samme kjønn?" 🙂 Ikke komplisèr det. Er jo "bare" et bitte lite spørsmål ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #6 Del Skrevet 13. juni 2024 Tradegy skrev (2 minutter siden): "Hva tenker du om å være intim med ei av samme kjønn?" 🙂 Ikke komplisèr det. Er jo "bare" et bitte lite spørsmål ❤️ Virker som mange er alt for redde for avvisning eller flaue opplevelser i dag. Noen ganger får man ikke svar uten å spørre, og er det ikke ønsket respons så får man bare riste det av skuldrene og gå videre. Anonymkode: c75f3...b5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #7 Del Skrevet 13. juni 2024 Ts her. Hun sa en gang til meg «kan ikke du kose litt med meg?». Jeg tolket det som litt lesbisk siden der var en gang vi var på universitetet og det var i pause fra foreslesning. En gang da hun skulle overnatte viste hun meg puppene sine. Anonymkode: aeb93...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #8 Del Skrevet 13. juni 2024 Bare kjør på. Hun høres ikke ut som en type som vil ta seg nær av det. Anonymkode: f29e7...f8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå