Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen et halvt år. I begynnelsen snakket vi hver dag på tlf, meldte hele tiden. Nå har det gradvis blitt slik at vi snakkes 2-3-4 ganger i uken på tlf men treffes derimot mer. Er det normalt at slikt endrer seg litt eller bør jeg tenke at noe er galt? 

Anonymkode: 6c073...d9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt normalt. Man er som regel (avhenig av par og omstendigheter) super forelska de første 3 - 4 mnd, også dabber det litt av og man går videre i forholdet på en annen måte :) - Det betyr ikke at man er mindre glad i hverandre, eller ikke liker hverandre lengre, men at man ikke er så oppslukt og så stormende forelska at man ikke klarer å se annet enn den man er forelska i. Jeg synes det er en fin ting :)

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fint å treffes mer fysisk? Ville heller reagert dersom det var mindre tekefonkontakt og sporadiske møter.

Anonymkode: 0ac98...ba5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har bikket året sammen for en stund siden, og har fortsatt daglig kontakt via snap. De dagene vi ikke møtes fysisk så snakkes vi stort sett på telefonen om kvelden. 

For oss begge er dette første gang noen av oss har "giddet" eller villet ha så hyppig kontakt med en kjæreste nå i voksen alder. Vi er fortsatt forelsket og vil fortsatt ha mer av hverandre. 

Om vi har tilbragt 9 timer sammen en dag så er det ikke så naturlig å ringes når man kommer hjem og snakke sammen i 3 nye timer. Slik tenker iallefall jeg om kontakt. 

Jeg synes det høres positivt ut at dere nå møtes oftere, at det er en fin utvikling i forholdet deres. 

Anonymkode: 17de7...269

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten møtes 1-2 ganger i uka(bor i forskjellige kommuner med barn begge to).

Melder her og der. Prater i tlf 0-3 ganger i uka. 

I starten var det mye mer, men det var jo for at vi ble bedre kjent og jobbet med å bli trygg på hverandre.

Nå er vi helt trygg på oss og hva vi vil så med mindre det er noe spesielt så kan vi fint ikke ha særlig kontakt utenom noen meldinger som ofte bare er pjatt.

Anonymkode: 18039...e9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...