Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne fra barndommen, kaller meg søster, bestevenn, den eneste hun vet hun kan stole på og at jeg alltid er der. Men når hun får ny type og andre venner så glemmer hun meg, når ting går dårlig med type eller venner kommer hun tilbake og takker for at det ikke er tull med meg. Sånn har det alltid vert. Nå i en alder av 40 kjenner jeg at jeg begynner å bli ferdig med denne venninna. Og grunnen er ganske teit. Hun glemte bursdagen min sist uke, noe som er greit hun har glemt den de siste 10 årene, det som gjør meg oppgitt er at hun hadde bursdag i forgår, og har i hele går klagd og grått over de som glemte eller som hun ikke fikk gave av. Ironisk. Jeg har litt lyst å bare trekke meg helt bort fra henne men samtidig så er jeg jo glad i henne og bryr meg men er bare så lei av å bli behandlet sånn. 

Anonymkode: 307f9...7b1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva sier hun når du "konfronterer"  henne med at det er underlig at hun er lei seg fordi hun ikke fikk gaver all den tid hun glemte din bursdag og hun er dermed ikke noe bedre enn de hun klager på

Anonymkode: bc697...833

AnonymBruker
Skrevet

Ts her når jeg kommenter at hun har glemt bursdagen min har jeg fått flere reaksjoner, har gjort det et par ganger oppover årene, mest vanlige er at hun ler det bort eller bare overser, eller at hun bytter tema. 

Anonymkode: 307f9...7b1

AnonymBruker
Skrevet

Hun bare bruker deg. Ha litt selvrespekt og drit fullstendig i henne. Finn deg nye venner. 

Anonymkode: a563d...f2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...