Navnløs og Anonym Skrevet 13. juni 2024 #1 Skrevet 13. juni 2024 Okei så liten backstory. Typen min elsker å redigere bilder og videoer han redigerer mye videoer av seg selv på trening. Idag hadde han redigert masse bilder av ansiktet mitt som han hadde tatt på ft. Han redigerte typ farge og kontrast osv. Han syns d va fint og sendte de til meg og hadde brukt masse tid på de. Senere ringte han meg og da spurte jeg om han hadde tatt på sånn smoothing filter på huden min fordi jeg hadde dukke aktig hud. Han sa nei det var noe som fulgte med med filterne han brukte så jeg tenkte ikke no mer over det. Senere i samtalen så spurte han meg om han kunne få lov til å prøve å redigere kroppen min, men at det var helt okei om jeg ikke ville. Han sa han ville prøve fordi han aldri har sett denne funksjonen før, og at han spesifikt ville prøve på meg fordi ikonene på appen var for dame. Jeg fikk han først til å prøve det på seg selv også sa jeg "er det dette du vil" da sa han ja så sa jeg det er greit. (Jeg hadde lyst til å være helt nøytral for å se om han faktisk ønket å redigere kroppen min). Jeg ba han ta skjermopptak av det han gjorde også sende meg det. Så la vi på. På skjermopptakene så redigerte han bredden på kroppen min smalere, han tok inn midjen og forstørra rumpen min på MAX. Han prøvde og å gjøre beina mine lengre. (Dette er et bilde av meg i et prøverom med en kjole på). Jeg har ikke mye former, men jeg har smal midje og er generelt sett tynn med litt definerte muskler. Jeg ser ikke naturlig ut på bildene. Etter han sender meg det så skriver han "Dette er ingen håp eller forventning til hvordan du skal se sånn og sånn ut. Jeg elsker deg for den du er" "Jeg ville bare prøve, vennligst ikke tolk dette på en annen måte🙏" Jeg spørr om han er fornøyd med resultatet så sier han "Jeg ville aldri byttet deg mot noe sånt" Personlig kunne ikke jeg brydd meg mindre om hvordan han så ut om jeg redigerte kroppen hans mer muskuløs og bredere skuldre f.eks. Jeg er faktisk fornøyd med han at for meg blir det hele bare rart om jeg skulle gjort så. Hva tenker dere? Hadde dere reagert? Hvorfor tror dere han egentlig gjorde det?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Skrevet 13. juni 2024 Navnløs og Anonym skrev (2 minutter siden): Okei så liten backstory. Typen min elsker å redigere bilder og videoer han redigerer mye videoer av seg selv på trening. Idag hadde han redigert masse bilder av ansiktet mitt som han hadde tatt på ft. Han redigerte typ farge og kontrast osv. Han syns d va fint og sendte de til meg og hadde brukt masse tid på de. Senere ringte han meg og da spurte jeg om han hadde tatt på sånn smoothing filter på huden min fordi jeg hadde dukke aktig hud. Han sa nei det var noe som fulgte med med filterne han brukte så jeg tenkte ikke no mer over det. Senere i samtalen så spurte han meg om han kunne få lov til å prøve å redigere kroppen min, men at det var helt okei om jeg ikke ville. Han sa han ville prøve fordi han aldri har sett denne funksjonen før, og at han spesifikt ville prøve på meg fordi ikonene på appen var for dame. Jeg fikk han først til å prøve det på seg selv også sa jeg "er det dette du vil" da sa han ja så sa jeg det er greit. (Jeg hadde lyst til å være helt nøytral for å se om han faktisk ønket å redigere kroppen min). Jeg ba han ta skjermopptak av det han gjorde også sende meg det. Så la vi på. På skjermopptakene så redigerte han bredden på kroppen min smalere, han tok inn midjen og forstørra rumpen min på MAX. Han prøvde og å gjøre beina mine lengre. (Dette er et bilde av meg i et prøverom med en kjole på). Jeg har ikke mye former, men jeg har smal midje og er generelt sett tynn med litt definerte muskler. Jeg ser ikke naturlig ut på bildene. Etter han sender meg det så skriver han "Dette er ingen håp eller forventning til hvordan du skal se sånn og sånn ut. Jeg elsker deg for den du er" "Jeg ville bare prøve, vennligst ikke tolk dette på en annen måte🙏" Jeg spørr om han er fornøyd med resultatet så sier han "Jeg ville aldri byttet deg mot noe sånt" Personlig kunne ikke jeg brydd meg mindre om hvordan han så ut om jeg redigerte kroppen hans mer muskuløs og bredere skuldre f.eks. Jeg er faktisk fornøyd med han at for meg blir det hele bare rart om jeg skulle gjort så. Hva tenker dere? Hadde dere reagert? Hvorfor tror dere han egentlig gjorde det? For min del høres dette ut som noe som er ment som en "harmløs" spøk (en jævla dårlig og sær en, vel og merke) Det jeg reagerer litt på er at han sier "jeg ville aldri byttet deg mot noe sånt" fordi det vitner om en litt kvinnefiendtlig innstilling til damer som har den aktuelle kroppstypen og det er bare merkelig. Hele den situasjonen her er merkelig egentlig. Virker som han gjør det for å psyke deg ut eller noe. Anonymkode: 870ee...3bf 7
Navnløs og Anonym Skrevet 13. juni 2024 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For min del høres dette ut som noe som er ment som en "harmløs" spøk (en jævla dårlig og sær en, vel og merke) Det jeg reagerer litt på er at han sier "jeg ville aldri byttet deg mot noe sånt" fordi det vitner om en litt kvinnefiendtlig innstilling til damer som har den aktuelle kroppstypen og det er bare merkelig. Hele den situasjonen her er merkelig egentlig. Virker som han gjør det for å psyke deg ut eller noe. Anonymkode: 870ee...3bf Ja det eg tenker på er bare hvorfor han gikk akkurat for det som mange ville beskrevet som "kropps idealet" for menn.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #4 Skrevet 13. juni 2024 Kan du ikke få noen til å redigere et bilde av han og få ... Muskler .... til å se større ut enn de er... Anonymkode: 55bee...19f 4 2
Navnløs og Anonym Skrevet 13. juni 2024 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan du ikke få noen til å redigere et bilde av han og få ... Muskler .... til å se større ut enn de er... Anonymkode: 55bee...19f Vurderte nesten å gjøre det og sende det til han for å se hvordan han reagerte. 3 1
jane78 Skrevet 13. juni 2024 #6 Skrevet 13. juni 2024 43 minutter siden, Navnløs og Anonym said: Okei så liten backstory. Typen min elsker å redigere bilder og videoer han redigerer mye videoer av seg selv på trening. Idag hadde han redigert masse bilder av ansiktet mitt som han hadde tatt på ft. Han redigerte typ farge og kontrast osv. Han syns d va fint og sendte de til meg og hadde brukt masse tid på de. Senere ringte han meg og da spurte jeg om han hadde tatt på sånn smoothing filter på huden min fordi jeg hadde dukke aktig hud. Han sa nei det var noe som fulgte med med filterne han brukte så jeg tenkte ikke no mer over det. Senere i samtalen så spurte han meg om han kunne få lov til å prøve å redigere kroppen min, men at det var helt okei om jeg ikke ville. Han sa han ville prøve fordi han aldri har sett denne funksjonen før, og at han spesifikt ville prøve på meg fordi ikonene på appen var for dame. Jeg fikk han først til å prøve det på seg selv også sa jeg "er det dette du vil" da sa han ja så sa jeg det er greit. (Jeg hadde lyst til å være helt nøytral for å se om han faktisk ønket å redigere kroppen min). Jeg ba han ta skjermopptak av det han gjorde også sende meg det. Så la vi på. På skjermopptakene så redigerte han bredden på kroppen min smalere, han tok inn midjen og forstørra rumpen min på MAX. Han prøvde og å gjøre beina mine lengre. (Dette er et bilde av meg i et prøverom med en kjole på). Jeg har ikke mye former, men jeg har smal midje og er generelt sett tynn med litt definerte muskler. Jeg ser ikke naturlig ut på bildene. Etter han sender meg det så skriver han "Dette er ingen håp eller forventning til hvordan du skal se sånn og sånn ut. Jeg elsker deg for den du er" "Jeg ville bare prøve, vennligst ikke tolk dette på en annen måte🙏" Jeg spørr om han er fornøyd med resultatet så sier han "Jeg ville aldri byttet deg mot noe sånt" Personlig kunne ikke jeg brydd meg mindre om hvordan han så ut om jeg redigerte kroppen hans mer muskuløs og bredere skuldre f.eks. Jeg er faktisk fornøyd med han at for meg blir det hele bare rart om jeg skulle gjort så. Hva tenker dere? Hadde dere reagert? Hvorfor tror dere han egentlig gjorde det? Det betyr ingenting. Han ville leke seg med programvare, enkelt og greit. Han har til og med spurt deg, og vist deg! Det gidder ikke jeg engang når jeg leker meg med photoshop. Han mente ingenting med det... 12 9
Navnløs og Anonym Skrevet 13. juni 2024 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): For min del høres dette ut som noe som er ment som en "harmløs" spøk (en jævla dårlig og sær en, vel og merke) Det jeg reagerer litt på er at han sier "jeg ville aldri byttet deg mot noe sånt" fordi det vitner om en litt kvinnefiendtlig innstilling til damer som har den aktuelle kroppstypen og det er bare merkelig. Hele den situasjonen her er merkelig egentlig. Virker som han gjør det for å psyke deg ut eller noe. Anonymkode: 870ee...3bf Ja og så syns eg og d e rart at han sa det med "jeg ville ikke byttet deg mot noe sånt" på en så "intens" måte nesten som om han blir defensiv? Ikke det at jeg tror han lyger men d va litt intenst, og vi vet jo nokk om menn som ønsker kvinner m smal midje og store former. 2
Navnløs og Anonym Skrevet 13. juni 2024 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2024 jane78 skrev (Akkurat nå): Det betyr ingenting. Han ville leke seg med programvare, enkelt og greit. Han har til og med spurt deg, og vist deg! Det gidder ikke jeg engang når jeg leker meg med photoshop. Han mente ingenting med det... Okei takk for svar, det var derfor jeg ikke sa noe på det. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #9 Skrevet 13. juni 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du ikke få noen til å redigere et bilde av han og få ... Muskler .... til å se større ut enn de er... Anonymkode: 55bee...19f Tror du virkelig menn bryr seg om slikt? Spoiler alert, det gjør dem ikke. Det er kvinner som er ekstremt usikre på utseende sitt, menn gir mer F og tar seg ikke så forbanna nær av ting. Feks er det så og si bare damer som sutrer over skjønnhets idealer og modeller. Det er sjeldent du ser en mann sutre over Leonardo Dicaprio i bar overkropp i et magasin Anonymkode: cc727...821 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #10 Skrevet 13. juni 2024 Jeg syntes synd på mannen din... Sorry, men jeg kan ikke bedra sånne som deg. Du sier det er greit også blir du sinna etterpå fordi du skulle "teste" han. Anonymkode: cc727...821 3
Navnløs og Anonym Skrevet 13. juni 2024 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg syntes synd på mannen din... Sorry, men jeg kan ikke bedra sånne som deg. Du sier det er greit også blir du sinna etterpå fordi du skulle "teste" han. Anonymkode: cc727...821 Jeg er ikke sint, jeg sa til han det var helt greit og d mener jeg selv og er bare nysgjerrig på tanker fra folk?🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #12 Skrevet 13. juni 2024 Vel, han vet du overtenker ting, og har tatt evt konflikter i forkjøpet. Hadde bare latt det gå og ikke gitt en eneste kommentar. Spør han deg ville jeg vært ærlig og sagt at det så dumt ut. Skjønner egentlig ikke hvorfor han ville involvere deg her. Det blir noe annet om han ville ha din godkjenning for å legge ut i SoMe feks. Virker som han var nysgjerrig på reaksjonen din og da er det sikkert like greit å ikke gi ham noen. Anonymkode: 1e4b6...96d 6
lillevill Skrevet 13. juni 2024 #13 Skrevet 13. juni 2024 (endret) Navnløs og Anonym skrev (3 timer siden): Hva tenker dere? Hadde dere reagert? Hvorfor tror dere han egentlig gjorde det? Den egentlige grunnen er at han ikke helt er ferdig utviklet emosjonellt sett. Han er litt enkel av seg. Hvordan mener han at det skal ha for nytte å se seg selv med unormalt tynn midje? Hvorfor redigerer han ikke bilder han finner på nett om han "bare ville øve seg i programmet? Jeg synes han virker skikkelig idiot i hode, tror jeg hadde blitt dritsur og flau over å kjenne han, for å være ærlig. Men jeg er en voksen dame så.. Endret 13. juni 2024 av lillevill 2 1
lillevill Skrevet 13. juni 2024 #14 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg syntes synd på mannen din... Sorry, men jeg kan ikke bedra sånne som deg. Du sier det er greit også blir du sinna etterpå fordi du skulle "teste" han. Anonymkode: cc727...821 Bedra? Hva er det du snakker om? Uansett det hele er kjempe cringe. Blir dritflau på fyren sine vegne jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #15 Skrevet 13. juni 2024 Navnløs og Anonym skrev (4 timer siden): Personlig kunne ikke jeg brydd meg mindre om hvordan han så ut om jeg redigerte kroppen hans mer muskuløs og bredere skuldre f.eks. Jeg synes du skal gjøre det og sende ham. Ta ordentlig i, og legg gjerne en ekstra bul i buksa. Bare sånn for gøy... Anonymkode: 77cb9...041 2
lillevill Skrevet 13. juni 2024 #16 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hele den situasjonen her er merkelig egentlig. Virker som han gjør det for å psyke deg ut eller noe. Ja dette. Enten så er det for å gjøre ts usikker. Eller så er han dritdum. 1
lillevill Skrevet 13. juni 2024 #17 Skrevet 13. juni 2024 Send meg bilde ts, jeg kan ordne det for deg. Ila i dag.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #18 Skrevet 13. juni 2024 Jeg tror han redigerte deg i tilfelle du skulle syntes det var rart at han satt og redigerte bilder av andre damer. Eller hva? ikke så smart å send deg resultatet. Men det betyr ikke at han ikke er fornøyd med kroppen din. Mange menn liker store pupper og lår, de er vel laga sånn fra naturens side, men det er jo ikke praktisk i lengden. Med svære former altså.Det blir tungt å dra på. Anonymkode: 99173...098 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #19 Skrevet 13. juni 2024 Hvis dette ellers er en grei mann, så tenker jeg at han kun var ute etter å leke med programvaren. Han sier det jo også til deg. Så hvorfor skal du heller tro på hva fremmede på nett tror at hans egentlige intensjon var fremfor hva kjæresten din sier til deg? Har han gitt deg noen grunn til å ikke stole på han? Anonymkode: 6a7b6...ea6 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #20 Skrevet 13. juni 2024 Som Photoshop dame så forstår jeg hans nysgjerrighet på å teste nye ting. Jeg leker masse i Photoshop og prøver masse forskjellige teknikker for å bli bedre. Det er jo fascinerende hva en faktisk kan gjøre med redigering. Han spurte om det var greit og han tok seg kunstneriske friheter. Og jeg tror på han når det han laget ikke henger sammen med hva han ønsker i virkeligheten. Når en redigerer er det lett å gå inn i en boble og bare gjøre masse uten å tenke på sluttresultatet før du er ferdig. Anonymkode: f9045...36f 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå