AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Del Skrevet 12. juni 2024 Gjetter på at folk flest bruker tiden sin til noe annet enn å lese litterære mursteiner, så jeg lurte på hvor man kan finne presise, korte sammendag av bøker som oppsummerer det hele uten å måtte lese 600 sider for å få med seg handlingen. 2-3 sider pr. bok, ellers blir det for langt. Anonymkode: 6ce39...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #2 Del Skrevet 12. juni 2024 https://radio.nrk.no/podkast/kjente_boeker_paa_4_minutter Det blir jo rimelig raskt avslørt hvis du forsøker å imponere andre og ikke egentlig har lest bøkene, bare et sammendrag. Anonymkode: 81fb6...56f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #3 Del Skrevet 12. juni 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: https://radio.nrk.no/podkast/kjente_boeker_paa_4_minutter Det blir jo rimelig raskt avslørt hvis du forsøker å imponere andre og ikke egentlig har lest bøkene, bare et sammendrag. Anonymkode: 81fb6...56f Mange takk; skal sjekke dette. Når det er snakk om film, musikk og kunst generelt, finnes det mange guider som beskriver innholdet så godt at man lett kan diskutere kjente klassikere uten å ha sett alle, og det samme gjelder musikk og kunst. Folk har klart å bløffe seg til å få adgang til store kjendisfester og til og med klart å bløffe seg til en karierre som proff fotballspiller (Carlos Kaiser), så det hadde vært rart om ikke dette også var mulig i litterære kretser. Anonymkode: 6ce39...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs og Anonym Skrevet 13. juni 2024 #4 Del Skrevet 13. juni 2024 Chat gpt😅 Funker faktisk veldig bra har gjort dette masse. Her kan du opp still spesifike spørsmål og velge hvor mye du vil den skal røpe. Visst ikke så er jeg ganske kjapp til å løpe til tiktok og søke opp bokomtale og sitte litt i kommentarfeltet mens jeg hører på videoen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #5 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://radio.nrk.no/podkast/kjente_boeker_paa_4_minutter Det blir jo rimelig raskt avslørt hvis du forsøker å imponere andre og ikke egentlig har lest bøkene, bare et sammendrag. Anonymkode: 81fb6...56f Jeg kom opp i ‘Fuglane’ av Tarjei Vesaas i norsk muntlig eksamen. En av de få bøkene sommvar pensum og som jeg ikke rakk å få lest. Hadde kun lest et sammendrag/analyse dagen før og fikk 5’er☺️ Dette er vel snart 30 år siden nå, men brukte Daria.no Anonymkode: 4bb05...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #6 Del Skrevet 13. juni 2024 Hva er poenget? Anonymkode: 36b61...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 15. juni 2024 #7 Del Skrevet 15. juni 2024 Her har du mange. Fantastisk illustrert, også. Forfatteren er den samme som i podcasten som det er lenket til over her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå