AnonymBruker Skrevet 12. juni #1 Del Skrevet 12. juni Eller kan jeg ikke si noe? Når en relativt ny kollega er i samme rom som meg, blir jeg irritabel. På lang avstand hører jeg intens tyggistygging, og jeg prøver å holde avstand så mye som mulig. Av og til kommer vedkommende for å snakke med meg, og jeg svarer selvfølgelig, men jeg har bare lyst til å stikke av. Eller slå. Det er selvsagt lov å tygge tyggis. Og mange gjør det, også jeg. Men uten å slafse/smatte/bråke! Hvordan kan jeg gå frem for å få kollegaen til å roe ned litt? Jeg ser at andre også reagerer, det er ikke bare jeg som er Karen her. Det er ekstremt. Og jeg blir aggressiv... Jeg vurderer å si fra/be om at tygging blir redusert for å forklare hvorfor jeg svarer kort, for jeg tror det er synlig at jeg ønsker å komme unna, og det kan oppleves uhøflig. Er det bedre å lide i stillhet? Anonymkode: 22b76...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Del Skrevet 13. juni Urg. Kjenner ei som også slafser på tyggis. Til og med mens hun snakker. Så ordene drukner i slafsing! Umulig å høre hva hun sier, og orker ikke si hæ hele tiden, så ender opp med å nikke og si mhm selv om jeg er helt sikker på hva hun sa. Har ikke tatt det opp. Ses ikke så ofte Anonymkode: 8d1c6...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Del Skrevet 13. juni Rettelse Urg. Kjenner ei som også slafser på tyggis. Til og med mens hun snakker. Så ordene drukner i slafsing! Umulig å høre hva hun sier, og orker ikke si hæ hele tiden, så ender opp med å nikke og si mhm selv om jeg IKKE er helt sikker på hva hun sa. Har ikke tatt det opp. Ses ikke så ofte Anonymkode: 8d1c6...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs og Anonym Skrevet 13. juni #4 Del Skrevet 13. juni Si at du har misofoni liknende reaksjoner på tyggis smattingen hennes og at du ikke kan noe for det men blir bare så irritert av det på grunn av sensitivitet for ulike lyder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5 Del Skrevet 13. juni Spør kollegaen om hn er klar over at hn slafser vel. Jeg gjorde det på en kollega og det ble brått slutt på slafsingen. Særlig i mitt nærvær😅 Anonymkode: 17477...e46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå