AnonymBruker Skrevet 12. juni #1 Del Skrevet 12. juni Kjæresten min tenner på at jeg er cuckold. Andre damer som tenner på dette, som har vært med i en slik setting, eller dere menn som er cuckold? Dette tenner meg veldig, men usikker på om jeg blir for sjalu til å gjennomføre. Hva er deres erfaringer? Takk. Anonymkode: b816b...67d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #2 Del Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjæresten min tenner på at jeg er cuckold. Andre damer som tenner på dette, som har vært med i en slik setting, eller dere menn som er cuckold? Dette tenner meg veldig, men usikker på om jeg blir for sjalu til å gjennomføre. Hva er deres erfaringer? Takk. Anonymkode: b816b...67d Det er mannen i forholdet som blir cockold, kvinnen heter vel hotwife om jeg ikke husker feil. Det betyr også veldig mye forskjellig for de enkelte. For noen er det den ydmykelsen og det å føle seg utilstrekkelig som gjør det ønskelig. For noen er det andre grunner. Har erfaring med åpent forhold, også et cockold. Det viktigste er å kommunisere om alt og være enige om grenser og hva man ønsker. Deretter er det viktig å forholde seg til grensene som blir satt. For min del funket ikke det forholdet, men det var det ymse grunner til. Anonymkode: 6305e...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det er mannen i forholdet som blir cockold, kvinnen heter vel hotwife om jeg ikke husker feil. Det betyr også veldig mye forskjellig for de enkelte. For noen er det den ydmykelsen og det å føle seg utilstrekkelig som gjør det ønskelig. For noen er det andre grunner. Har erfaring med åpent forhold, også et cockold. Det viktigste er å kommunisere om alt og være enige om grenser og hva man ønsker. Deretter er det viktig å forholde seg til grensene som blir satt. For min del funket ikke det forholdet, men det var det ymse grunner til. Anonymkode: 6305e...afb En dame kan være det men det heter "cuckquean", altså se på at typen har sex med andre kvinner. Dama mi tenner på det og vil gjerne se på, eller at jeg skal bytte mellom henne og en annen, men jeg tror det er mest i fantasien. Hun hadde nok blitt sjalu om det skjedde. Gøy fantasi dog. Anonymkode: 3febd...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #4 Del Skrevet 13. juni Ts her. Hun tenner på å ydmyke meg, men også at jeg aktivt deltar. Hun vil rett og slett ha to menn. Om det er en kink, eller grunn til å ligge med menn generelt vet jeg sannelig ikke. Hun har ekstremt høy sexlyst, er i midten av 40-årene. Jeg en del eldre... Hun vil gjerne møte noen sammen med meg, gå ut å spise, flørte med oss begge og være midtpunktet. Hun vil ikke ha en annen dame i senga. Sjalusien er det største hinderet for meg, det å se hun flørte, ta på og kysse en annen mann. Hadde vært anderledes dersom hun bare ble tatt på et hotellrom med bind for øynene, bundet fast og uten å uten vite hvem personen er. Det skal sies at hun er verdens beste kjæreste på alle måter, og hun forguder meg og barnet mitt. Anonymkode: b816b...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 13. juni #5 Del Skrevet 13. juni https://www.marriage.com/advice/relationship/cuckold-relationship/ Er ikke interessert å prøve selv, men her er det en del tips. Nei, tror ikke dere skal ut på date med enn annen mann der du de facto blir ydmyket i det offentlige rom. Tenker at hvis dere skal gå videre med dette, så må du styre tempoet og få lov å ha kontroll. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #6 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kjæresten min tenner på at jeg er cuckold. Andre damer som tenner på dette, som har vært med i en slik setting, eller dere menn som er cuckold? Dette tenner meg veldig, men usikker på om jeg blir for sjalu til å gjennomføre. Hva er deres erfaringer? Takk. Anonymkode: b816b...67d Hvis ikke du er sikker så er det dumt å gjøre det. Fordel er også å finne ei ny dame for dama di vil åpenbart være utro hvis du sier nei. Anonymkode: 3eb6b...f4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #7 Del Skrevet 13. juni Hadde ikke tatt sjansen om du ikke er helt sikker og du har barn som har blitt glad i henne. Gøy fantasi men test i små doser først med uskyldig flørting i starten forran deg og se hvordan du reagerer Anonymkode: 2ea2a...230 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 13. juni #8 Del Skrevet 13. juni Om du er usikker så skal du helt klart droppe det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #9 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her. Hun tenner på å ydmyke meg, men også at jeg aktivt deltar. Hun vil rett og slett ha to menn. Om det er en kink, eller grunn til å ligge med menn generelt vet jeg sannelig ikke. Hun har ekstremt høy sexlyst, er i midten av 40-årene. Jeg en del eldre... Hun vil gjerne møte noen sammen med meg, gå ut å spise, flørte med oss begge og være midtpunktet. Hun vil ikke ha en annen dame i senga. Sjalusien er det største hinderet for meg, det å se hun flørte, ta på og kysse en annen mann. Hadde vært anderledes dersom hun bare ble tatt på et hotellrom med bind for øynene, bundet fast og uten å uten vite hvem personen er. Det skal sies at hun er verdens beste kjæreste på alle måter, og hun forguder meg og barnet mitt. Anonymkode: b816b...67d Bind for øynene var vår greie. Jeg fikk arrangere og var den eneste uten bind. Jeg filmet en del og kjæresten så på det senere. Jeg og den andre typen som jeg kjente brukbart tok henne på tur, byttet flere ganger underveis.. Jeg hjalp han inn i dama ved noen anledninger. Denne kjæresten min var mye yngre enn oss begge gutta. Hun var 19, vi gutta var 28 og 29. Både hun og meg syntes det var spes opphissende at denne (hemmelige)gjesten var enormt velutstyrt.😱 Anonymkode: 07889...e7c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #10 Del Skrevet 13. juni Jeg er "Hotwife" i vårt forhold, dette er noe vi gjør som krydder. Vi er i 40åra, inviterer menn i slutten av 20åra for treff noen ganger i året, lever lenge på en slik opplevelse. Sinnsykt spennende å bli tatt av noen på den måten 😍 Dette handler kun om sex og kåthet, inget annet. Anonymkode: 1ca3b...1bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #11 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Bind for øynene var vår greie. Jeg fikk arrangere og var den eneste uten bind. Jeg filmet en del og kjæresten så på det senere. Jeg og den andre typen som jeg kjente brukbart tok henne på tur, byttet flere ganger underveis.. Jeg hjalp han inn i dama ved noen anledninger. Denne kjæresten min var mye yngre enn oss begge gutta. Hun var 19, vi gutta var 28 og 29. Både hun og meg syntes det var spes opphissende at denne (hemmelige)gjesten var enormt velutstyrt.😱 Anonymkode: 07889...e7c Og du selv var mer beskjedent utstyrt? Hvordan gikk det? Ble det dem til slutt, enten fysisk eller mentalt? Anonymkode: 557d4...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #12 Del Skrevet 13. juni Kvinner tenner sjelden på selve settingen her, men bruker det i hovedsak som en 100% safe måte å kunne ligge med andre menn uten at det får noe konsekvenser eller at noe som helst kan brukes mot henne senere. Fordi det er jo "mannens fantasi" og "jeg gjør det jo for deg kjære". At hun aksepterer Hotwife scenarioet eller cucking og alt det medfører er bare psykologisk betaling for at hun skal få fortsette å bli knullet av bedre menn enn partneren sin. Anonymkode: d615a...797 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #13 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinner tenner sjelden på selve settingen her, men bruker det i hovedsak som en 100% safe måte å kunne ligge med andre menn uten at det får noe konsekvenser eller at noe som helst kan brukes mot henne senere. Fordi det er jo "mannens fantasi" og "jeg gjør det jo for deg kjære". At hun aksepterer Hotwife scenarioet eller cucking og alt det medfører er bare psykologisk betaling for at hun skal få fortsette å bli knullet av bedre menn enn partneren sin. Anonymkode: d615a...797 Javel? Det er jo opp til hver enkelt å vurdere. Jeg liker hele settingen. Anonymkode: 1ca3b...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #14 Del Skrevet 13. juni Jeg er mann, men jeg svarer på vegne av de fleste kvinner: veldig få er interessert eller tenner på dette. Tror hun er lei av deg og trenger noe mer og bedre. Anonymkode: 134f7...85d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #15 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Og du selv var mer beskjedent utstyrt? Hvordan gikk det? Ble det dem til slutt, enten fysisk eller mentalt? Anonymkode: 557d4...2b1 Neda, jeg er medium +. Kjæresten klaget aldri på den. Men vi gjentok dette flere ganger med samme fyren, og det kunne nesten virke som etterhvert tente mer på klubba hans til tider. Kjempetennende syntes jeg. Men kjærester forble vi.. Anonymkode: 07889...e7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 13. juni #16 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Neda, jeg er medium +. Kjæresten klaget aldri på den. Men vi gjentok dette flere ganger med samme fyren, og det kunne nesten virke som etterhvert tente mer på klubba hans til tider. Kjempetennende syntes jeg. Men kjærester forble vi.. Anonymkode: 07889...e7c Så godt å høre at dere lever ut fantasien og samtidig fortsatt er kjærester ❤️ Ikke alle som klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #17 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er mann, men jeg svarer på vegne av de fleste kvinner: veldig få er interessert eller tenner på dette. Tror hun er lei av deg og trenger noe mer og bedre. Anonymkode: 134f7...85d Hun elsker meg og vår sex. Null sjans for utroskap. Hun er trofast. TS. Anonymkode: b816b...67d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennplugg Skrevet 14. juni #18 Del Skrevet 14. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 13.6.2024 den 8.37): Jeg er "Hotwife" i vårt forhold, dette er noe vi gjør som krydder. Vi er i 40åra, inviterer menn i slutten av 20åra for treff noen ganger i året, lever lenge på en slik opplevelse. Sinnsykt spennende å bli tatt av noen på den måten 😍 Dette handler kun om sex og kåthet, inget annet. Anonymkode: 1ca3b...1bb Ganske som hos oss det. Jeg er "frigjort" Hotwife som har "fritt leide" til å ha det gøy, som regel med helt unge menn, mens mannen min ser på, vet om det eller er med på leken. Vi varierer graden av cucking, noen ganger er det likeverdig lek, andre ganger er spillet at jeg erter og ydmyker han litt ved å holde han på pinebenken, innføre begrensninger og pisker han litt mentalt. Et veldig pirrende krydder for oss, når vi er det moduset. Vi leker alltid sammen med respekt for hverandres ønsker og lyster. Endret 14. juni av Tennplugg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #19 Del Skrevet 14. juni Hjelp meg litt her,hva er cuckold? Anonymkode: 657ec...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #20 Del Skrevet 14. juni Jeg tenker at cuccold er noe man er, ikke noe andre kan ønske at man blir. Å bli en cuccoldress eller en hotwife kan dyrkes frem hos noen kvinner - over tid og med oppmuntrig. Hos noen få. Men andre veien går det ikke. Det er han som må ha dette som en del av sin tenning først og fremst. Anonymkode: ab6fc...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå