AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Skrevet 12. juni 2024 Jeg har vært sammen med typen i snart et år, men han var borte i behandling i 3 mnd to omganger så det føles fortsatt veldig nytt. Vi er kjempeforelska og har det veldig fint sammen, men vi finner ikke på så mye sammen og jeg er redd for at det kanskje kan bli litt kjedelig i lengden, når forelskelsen roer seg litt.. Jeg drar som regel til han i helgene og da slapper vi egentlig bare av og ser på serier. Dere som bor sammen og ikke har barn, finner dere på spesielle ting ofte for å holde ting interessant? Evt hva? Anonymkode: 05d6b...684
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Skrevet 13. juni 2024 Jeg svarer selv om vi har barn nå. Men når vi ikke hadde barn fant vi ofte på noe i helgene. Da reiste vi mye bort, enten det var telttur i heia, en kjøretur i relativt nærhet og så på et eller annet, eller hotelltur i storby - enten bare oss, eller med venner. Noen helger var det deilig å bare slappe av hjemme etter en lang arbeidsuke, eller være med venner ute eller hjemme. Kan du ikke foreslå at dere finner på noe neste helg? Du sier han har vært til behandling, nå vet ikke jeg hva det innebærer - men det er jo mye lavterskel man kan finne på som ikke er stress/ fysisk tungt, men man kommer seg ut av huset. Gå på kino, gå på stranda, ha piknikkurv i parken, gå på museum, ta en kjøretur til nabobyen og spise der etc. Elsker å binge en serie innimellom selv, men ikke hver helg… Anonymkode: 579e1...dc8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #3 Skrevet 13. juni 2024 Vi finner ikke på så mye, men vi er veldig hjemmekjære. Vi kan gå rundt i byen når det er fint vær, finne et sted hvor vi tar kaffe, is eller middag. Vi ser serier sammen, litt sport nå som det kommer mesterskap og OL på tv’n. Vi kan skravle i flere timer, kanskje danse litt sammen(han danser, jeg svaier) lage middag sammen. Sånn var det da vi datet også, vi møttes hovedsaklig hjemme hos hverandre og slappet av. Anonymkode: bebb3...e2e 1
Ellah Skrevet 13. juni 2024 #4 Skrevet 13. juni 2024 Vi trener, går ut og spiser, går turer, drar på quiz og møter venner utenfor leiligheten. Ellers lager vi (jeg) gode middager, ser serier og filmer eller spiller spill sammen. Vi koser mye og kan snakke sammen om alt og ingenting. Vi inviterer også venner over for spillkvelder regelmessig. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #5 Skrevet 13. juni 2024 Vi gjør alt og ingenting, koser oss bare sammen uansett hvor vi er og hva vi gjør. Hjemme kan vi lage middag sammen, se på serier, spille spill, drikke øl og skravle, jobbe i hagen, sole oss etc. Eller så kan jeg lese en bok mens han spiller ved siden av meg i senga. Utenom dette så trener vi flere ganger i uka sammen, går på datenights, er med familien min eller hans, er med venner ute eller inviterer dem hjem, vi går på kino, drar på hytteturer og mer. Anonymkode: 8edab...56e
Gjest Blåmonster Skrevet 13. juni 2024 #6 Skrevet 13. juni 2024 Mye hjemme, sammen og alene tid i hver vår stue, drar sammen på trening , turer i nærområdet og besøker familien. Prater veldig mye , og mye kose.
SPOCA Skrevet 14. juni 2024 #7 Skrevet 14. juni 2024 Vi har sønnen hans 50/50, men selv da finner vi på ting bare oss to, dog ikke like ofte som når vi ikke har hans sønn. Det har litt med at sønnen har spesielle behov og vi er nødt til å avlaste litt. Han legger seg ganske tidlig, så da bruker vi tiden etter han har sovnet. Uavhengig av om vi har hans sønn eller ikke driver vi på med mye brettspill og dans (swing). I tillegg kan vi lese, tegne, game og være på pc sammen. Vi liker også å se film/serier. I ukene uten sønnen liker vi i tillegg å gå på lange turer, reiser i inn- og utland, stolpejakt, stå på slalåm, handle, lage mat/bake, planlegge alt fra bryllup til ferier osv. Vi liker å gjøre mye forskjellig sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå