AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Skrevet 12. juni 2024 jeg vurderer fettsuging, og lurer på om noen her har erfaring med det. Ble du fornøyd? ble det jevnt/ naturlig resultat, og hvordan blir fet om man evt legger på seg mer? 😅 Anonymkode: 9e2dd...908
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #2 Skrevet 18. juni 2024 Jeg har fettsugd 2.3kg rent fett fra mage, sider/flanker mot rygg. I tillegg fikk jeg en liten bukplastikk for å stramme opp huden. Er fornøyd. Det ble litt ujevnt men det rettet kirurgen til etter ca 7 mnd. Utførte det i dk fordi jeg bor der Anonymkode: 0aaa6...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #3 Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har fettsugd 2.3kg rent fett fra mage, sider/flanker mot rygg. I tillegg fikk jeg en liten bukplastikk for å stramme opp huden. Er fornøyd. Det ble litt ujevnt men det rettet kirurgen til etter ca 7 mnd. Utførte det i dk fordi jeg bor der Anonymkode: 0aaa6...6cc Var det dyrt? Anonymkode: 6d905...170 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #4 Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har fettsugd 2.3kg rent fett fra mage, sider/flanker mot rygg. I tillegg fikk jeg en liten bukplastikk for å stramme opp huden. Er fornøyd. Det ble litt ujevnt men det rettet kirurgen til etter ca 7 mnd. Utførte det i dk fordi jeg bor der Anonymkode: 0aaa6...6cc Hvordan var det etterpå med smerter. Har hørt det er veldig vondt? Anonymkode: b4bee...b1e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #5 Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 17.10): Var det dyrt? Anonymkode: 6d905...170 Ja det er dyrt, men billigere en i Norge. Men med kursen mot dkk/nok er det sikkert samme pris for dere. Betalte 70.000 DKK, men det var inkl fettsuging 3 områder og liten bukplastikk. Pluss de korrigerte med ny fettsuging et halvt år etterpå. Noe jeg har forstått ikke er enkelt å få alle til. Kjempefornøyd AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 21.16): Hvordan var det etterpå med smerter. Har hørt det er veldig vondt? Anonymkode: b4bee...b1e det var vondt første gang men da hadde jeg jo også bukplastikk så såret var vondt. Men det gikk fort over. Ved korreksjonen var jeg på butikken dagen etterpå. Bare ømt og stramt da. Kompresjonsdrakten hjelper veldig Anonymkode: 0aaa6...6cc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå