AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Del Skrevet 12. juni 2024 Tidligere når jeg datet damene i 40 årene, tok damene initiativ til sex. Etter en dating pause, har jeg passert 50 og dater damer i 50 årene, men ingen av disse damene har vist noen interesse for sex. Mister damen sexlyst når de passerer 50? Eller er det tilfeldig? Anonymkode: 54f1c...f62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DinGudinne Skrevet 13. juni 2024 #2 Del Skrevet 13. juni 2024 Noen gjør vel det og andre ikke. Du har nok ikke møtt de rette ennå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 13. juni 2024 #3 Del Skrevet 13. juni 2024 1 hour ago, DinGudinne said: Noen gjør vel det og andre ikke. Du har nok ikke møtt de rette ennå. Tror nok ikke det er 50/50 fordelt...Er redd for at flertallet får redusert sexlyst, selvsagt i ulike grad. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #4 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tidligere når jeg datet damene i 40 årene, tok damene initiativ til sex. Etter en dating pause, har jeg passert 50 og dater damer i 50 årene, men ingen av disse damene har vist noen interesse for sex. Mister damen sexlyst når de passerer 50? Eller er det tilfeldig? Anonymkode: 54f1c...f62 58 dame log nypult og snart klar for ferie . Hjelper å ha en 17 år yngre fast elsker😙. Ble i en garderobe i en idrettshall. Veldig glatt på golvet men bra. Disse små stundene med min sexye mann er det som får meg til å føle meg levende, fortsatt begjært og attraktiv nok. Og at han fortsatt vil ha sex med meg etter 5+ år. Han snakket mye om at neste gang må vi få til bading. Da jeg dro han med på naken bading en varm sommerdag i fjor. Det falt i smak😂. Naken bading med han er topp😍👍🏻. Anonymkode: 3343f...9a4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13. juni 2024 #5 Del Skrevet 13. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tidligere når jeg datet damene i 40 årene, tok damene initiativ til sex. Etter en dating pause, har jeg passert 50 og dater damer i 50 årene, men ingen av disse damene har vist noen interesse for sex. Mister damen sexlyst når de passerer 50? Eller er det tilfeldig? Anonymkode: 54f1c...f62 Jeg tror du har hatt maks uflaks bare.. ta sommerferien i Trøndelag😅 Å ha sexlyst på sex, eller ha sexlyst på en partner er to forskjellige ting vel å merke.. De fleste i 50 årene er litt nøye på menn, for de vil ha kvalitet med fast partner. Veldig sjelden at kvinner i 50 årene vil ha ONS, uansett hvor kåt hun er.. De vil føle seg litt elsket av romantikk og på kjærlighet, det er akkurat den tryggheten som gir kvalitetsex. Mulig jeg er påvirket av meg selv i teksten her nå, for jeg føler på det samme😅 Sexlysten kan avta i 50 årene for enkelte kanskje.. eller er det bare fordi hun ikke velger meg? Jeg tror mere på den siste.. Jeg tror mere på at det er en god andel kvinner som er kåte og onanerer, så slipper de alt det styret med menn😉 Endret 13. juni 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #6 Del Skrevet 13. juni 2024 Selvfølgelig veldig individuelt. Selv merket jeg gradvis nedgang i lyst fra slutten av 30 årene. Nå er jeg i midten av 40 årene og har lyst et par ganger i året, men ikke mer en at det hadde gått veldig fint uten sex også. Anonymkode: 6b8d1...eea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennplugg Skrevet 13. juni 2024 #7 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tidligere når jeg datet damene i 40 årene, tok damene initiativ til sex. Etter en dating pause, har jeg passert 50 og dater damer i 50 årene, men ingen av disse damene har vist noen interesse for sex. Mister damen sexlyst når de passerer 50? Eller er det tilfeldig? Anonymkode: 54f1c...f62 Svarer kun på egne vegne; på ingen måte, tvert imot 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #8 Del Skrevet 13. juni 2024 Etter 50 så er det kun SSK som gjelder, ikke mer LHK. Anonymkode: 49b08...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #9 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig veldig individuelt. Selv merket jeg gradvis nedgang i lyst fra slutten av 30 årene. Nå er jeg i midten av 40 årene og har lyst et par ganger i året, men ikke mer en at det hadde gått veldig fint uten sex også. Anonymkode: 6b8d1...eea Etter at kona ble 55 var det helt slutt. Ikke onani engang. Anonymkode: 29c0e...661 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 13. juni 2024 #10 Del Skrevet 13. juni 2024 Jeg mistet sexlyst for 3 år siden, når jeg var 50. Har heller ikke behov for onani. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #11 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig veldig individuelt. Selv merket jeg gradvis nedgang i lyst fra slutten av 30 årene. Nå er jeg i midten av 40 årene og har lyst et par ganger i året, men ikke mer en at det hadde gått veldig fint uten sex også. Anonymkode: 6b8d1...eea Dere som har sex så sjelden, er det noen vits for dere å gå på fast prevensjon, eller hva gjør dere? Anonymkode: 29c0e...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #12 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 58 dame log nypult og snart klar for ferie . Hjelper å ha en 17 år yngre fast elsker😙. Ble i en garderobe i en idrettshall. Veldig glatt på golvet men bra. Disse små stundene med min sexye mann er det som får meg til å føle meg levende, fortsatt begjært og attraktiv nok. Og at han fortsatt vil ha sex med meg etter 5+ år. Han snakket mye om at neste gang må vi få til bading. Da jeg dro han med på naken bading en varm sommerdag i fjor. Det falt i smak😂. Naken bading med han er topp😍👍🏻. Anonymkode: 3343f...9a4 😂😂😂😂 Anonymkode: b63af...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 13. juni 2024 #13 Del Skrevet 13. juni 2024 Jeg kan ikke svare for andre, men jeg er 51 og har like stor sexlyst som før. Men jeg har alltid hatt stor sexlyst, så jeg kan faktisk ikke se for meg at jeg noen gang skal miste den heller? Jeg er liksom overbevist om at den alltid skal bestå :). (Håper ikke jeg møter meg selv i døra på den der ;)). 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #14 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dere som har sex så sjelden, er det noen vits for dere å gå på fast prevensjon, eller hva gjør dere? Anonymkode: 29c0e...661 Jeg har ikke brukt prevensjon på mange år. Når vi har samleie nå, så bruker han kondom. Når det skal sies, så innebærer ikke sex automatisk samleie for vår del. Vi har begge to ting vi liker bedre en akkurat samleie. Anonymkode: 6b8d1...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #15 Del Skrevet 13. juni 2024 Jeg er 57 og har ingen sexlyst å snakke om, og har ikke hatt på noen år. Går helt fint for min del. Anonymkode: 859eb...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 13. juni 2024 #16 Del Skrevet 13. juni 2024 Tennplugg skrev (1 time siden): Svarer kun på egne vegne; på ingen måte, tvert imot + 1 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 13. juni 2024 #17 Del Skrevet 13. juni 2024 micromaya skrev (23 minutter siden): Jeg kan ikke svare for andre, men jeg er 51 og har like stor sexlyst som før. Men jeg har alltid hatt stor sexlyst, så jeg kan faktisk ikke se for meg at jeg noen gang skal miste den heller? Jeg er liksom overbevist om at den alltid skal bestå :). (Håper ikke jeg møter meg selv i døra på den der ;)). Bare å nyte til det fulle da😉 Er jo ofte noe med at modenhet medfører at dere damer slipper dere mere løs også har jeg inntrykk av👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #18 Del Skrevet 13. juni 2024 For min del så økte både sexlysten og hyppigheten etter 50. Men det har nok å gjøre med at ungene flyttet hjemmefra, og vi kunne gjøre det litt mer spontant igjen. Uten å tenke på om døra til sovrommet står på gløtt, eller om det liksom er åpenbart at noe foregår når begge to plutselig dusjer sammen liksom. Jeg må si at sexlivet med hjemmeboende, store barn ble begrenset til under dyna i senga etter leggetid med lukket dør. (For de legger seg ikke akkurat kl 1900. Det er liksom folk overalt til alle døgnets tider en periode 😅) Og det er greit det, men sexen mister litt spontanitet. Så når alle tre plutselig var ute av redet fikk vårt sexliv en ny oppsving. Og vi er da begge godt over 50. Anonymkode: 639b7...f5f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #19 Del Skrevet 13. juni 2024 Jeg mistet sexlysten i midten av 30 årene. Jeg er nå 41. Kunne ønske at jeg kunne fått den tilbake, men har prøvd det meste. Syns synd på mannen min som fortsatt har sexlyst, men han ønsker å være hos meg selv om ting er som det er. Anonymkode: 5d645...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #20 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg mistet sexlysten i midten av 30 årene. Jeg er nå 41. Kunne ønske at jeg kunne fått den tilbake, men har prøvd det meste. Syns synd på mannen min som fortsatt har sexlyst, men han ønsker å være hos meg selv om ting er som det er. Anonymkode: 5d645...518 Er dessverre en del kvinner som mister lysten p.g.a. p-piller også, det er ikke noe sånt? Har du glede av å onanere, eller gir ikke det deg noe heller? Anonymkode: 29c0e...661 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå