AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Skrevet 12. juni 2024 Jeg trenger bare å lufte hodet og kan forståelig nok ikke prate med noen om dette. Jeg er gift med en mann og vi har flotte unger sammen. Begynner å komme ut av småbarnsfasen. Han er virkelig drømmemannen ved at vi er lik i verdier, kan snakke om ting i timesvis, elsker å oppleve ting sammen, har stort ønske om at det andre skal få utvikle seg på egenhånd og vi er definitivt tiltrukket av hverandre. For et år siden fikk han seg en ny kompis som var full match fra første stund. De har samme interesser og har det fantastisk sammen. Det betyr at han er blitt en viktig del av livet vårt til hverdags og ferier. Første gang jeg møtte han ble jeg helt satt ut av hvor vakker han var og kjemien vi fikk. Det var virkelig som kjærlighet ved første blikk. Som nok har ført til at jeg er mer distansert enn jeg ville vært ellers. Så det er virkelig ikke fare for utroskap her. Det er ikke aktuelt. Men jeg blir helt gal av at jeg tenker på han hele tiden. Må stoppe meg selv fra å prate med han hele tiden når vi er samlet. Eller om han ellers. Samtidig har vi det helt fantastisk sammen når det er oss tre. Eller fem når ungene er med. Han er liksom som en del av familien på mange måter. Fantastisk med ungene. Han tar i et tak og veldig oppmerksom på alle sine behov. Har noen andre noen erfaringer? Jeg har lyst å lufte tankene med min mann. Vi kan ellers snakke om alt. Men jeg vil ikke ødelegge dette unike vennskapet mellom dem. Og si noe slikt vil jo forandre dynamikken. Anonymkode: 171d1...18e 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #2 Skrevet 12. juni 2024 Det kommer ingenting godt utav å si noe. Mannen din merker det nok uansett på deg, at du endrer deg når kompisen er på besøk. Anonymkode: c6406...2f0 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #3 Skrevet 12. juni 2024 Tror det lureste du gjør er å snakke med mannen din. Forklar situasjonen og si at du ikke vil være der så ofte osv, få avstand, hva som helst sånn at det går over Anonymkode: 21651...a75 1
Granskudd Skrevet 12. juni 2024 #4 Skrevet 12. juni 2024 Jeg tenker at kanskje dette bare vier at du elsker mannen din? Mannen din har funnet en venn som antagelig er ganske lik han. Er det mulig at du bare kan slappe av med at det du egentlig liker best med han er de samme sidene du liker best i mannen din?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #5 Skrevet 12. juni 2024 Tenk om mannen følte det sånn om en venninne av deg? Hva ville du at han gjorde? Fortalte det eller skjulte det? Anonymkode: 21651...a75 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #6 Skrevet 12. juni 2024 Granskudd skrev (1 time siden): Jeg tenker at kanskje dette bare vier at du elsker mannen din? Mannen din har funnet en venn som antagelig er ganske lik han. Er det mulig at du bare kan slappe av med at det du egentlig liker best med han er de samme sidene du liker best i mannen din? Jeg tror det stemmer godt. Tror de er lik på mye av det jeg tiltrekkes av. Det var en god måte å se det. Ts Anonymkode: 171d1...18e 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #7 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 12.6.2024 den 22.38): Tror det lureste du gjør er å snakke med mannen din. Forklar situasjonen og si at du ikke vil være der så ofte osv, få avstand, hva som helst sånn at det går over Anonymkode: 21651...a75 Fyren burde ha forstått dette av seg selv. Det blir som de damene som lar venninnen henge (halvnaken) rundt i hjemmet, eller lar venninnen henge med mannen alene, og så blir helt forskrekket at mannen er tiltrukket. Anonymkode: 2f765...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå