Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan rengjør man hårbørste med lodotter på best mulig måte? (Se bilde under her).

Jeg har alltid problemer med at det samler seg lodotter på hårbørsten, hva er beste måten å rengjøre hårbørsten og få de vekk på? Som dere ser så har jo hårbørsten slike plastikk knotter på enden av hver så er vanskelig å få av lodottene. (Det er altså de grå dottene som sikkert er støv og litt annet som viser på bilde jeg mener med lodotter).

MS9bh6h.jpeg

Anonymkode: 611e3...848

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å ligge børsten din i en bolle med varmt vann og Zalo? Den bør ligge der i 30 min. Det kan hjelpe med å løsne det! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Soake den i såpevann, feks sjampo eller ansiktsvask, og deretter skrubbe med tannbørste 

AnonymBruker
Skrevet

Hell på lim og la d tørke og dra det av. Da har d festet seg til limet. Bruk egnet lim. Vet ikke helt hvilken det er. 

Anonymkode: e5fd3...22f

AnonymBruker
Skrevet
StrøkenFrøken skrev (15 timer siden):

Har du prøvd å ligge børsten din i en bolle med varmt vann og Zalo? Den bør ligge der i 30 min. Det kan hjelpe med å løsne det! 

Mymlen skrev (6 timer siden):

Soake den i såpevann, feks sjampo eller ansiktsvask, og deretter skrubbe med tannbørste 

Takk for tips dere. Skal forsøke men hvor varmt skal vannet være og hvor mye såpe burde man ha oppi? Kokvarmt vann også en god del såpe eller?

Anonymkode: 611e3...848

Skrevet

Om børsten din er av plast så kan du bruke kokende vann, eller vertfall veldig varmt vann og ca en spiseskje med såpe 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Børster den med en annen børste, eller bruker kam. 

Anonymkode: 98453...6cb

AnonymBruker
Skrevet

Det går faktisk ikke vekk. 

Anonymkode: 91fa0...f38

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp ny! Det er en tid for alt.

Anonymkode: 276f4...a20

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp ny, og begyn skylle av hårbørsten ofte.

Det der er typisk rester av hårprodukter som tiltrekker seg støv. Jevnlig vask vil hjelpe for å forbygge.

Anonymkode: 65b68...41c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...