Gå til innhold

Mistet store deler av håret- hårdel/ extention ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg henvender meg til dere som på en eller annen måte har erfaring med å miste håret. Ikke flekkvis , men jevn over hele hodet. Jeg har alltid hatt tynt hår, men fra 35 års  alderen ble det gradvis tynnere. Nå viser hodebunnen godt, jeg har høyere panne +++. Dette skyldes ikke graviditet/stress, men i følge hudlege, en form for generisk mannlig type håravfall. 
Jeg ønsker meg pent hår og lurer på å om noen form for håretststning kunne sett naturlig ut? Har noen råd/erfaringer å dele ville jeg vært takknemlig 😊

Anonymkode: 9c6c2...7b2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også alltid hatt supertynt hår og jeg har hatet det tynne håret mitt siden jeg var barn. Var så misunnelig på alle de andre i klassen som hadde langt og tykt hår.

Anonymkode: 10299...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har også alltid hatt supertynt hår og jeg har hatet det tynne håret mitt siden jeg var barn. Var så misunnelig på alle de andre i klassen som hadde langt og tykt hår.

Anonymkode: 10299...1fb

Meg over. Det har blitt tynnere som voksen og hodebunnen synes også her.

Har hørt at ølgjær skal være bra men jeg vet ikke.

Anonymkode: 10299...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjedde meg, og jeg har brukt hårdel i mange år - det ser veldig naturlig ut og anbefales! 
jeg ble lei av å ikke kunne vaske hodebunnen skikkelig, så jeg begynte med parykk tidligere i år. Anbefales det også 😁

Anonymkode: 99614...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye på markedet i dag som ser veldig bra ut. Jeg tror en full lace hårtopp kan være noe som passer for deg. Det finnes mange YouTube-videoer med tips og triks for hvordan du kan bruke den. IMG_8817.jpeg.cd96d07bc154951cf4881cbb1722c126.jpeg

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det samme skjedde meg, og jeg har brukt hårdel i mange år - det ser veldig naturlig ut og anbefales! 
jeg ble lei av å ikke kunne vaske hodebunnen skikkelig, så jeg begynte med parykk tidligere i år. Anbefales det også 😁

Anonymkode: 99614...212

Må du ha pannelugg når du bruker hårdel? Og hva ser mest naturlig ut, hårdel eller parykken? Kan jeg spørre hvor du kjøpte det? Jeg er ikke TS, men hun som startet den andre tråden om hårtap her inne, ikke meningen å kuppe tråden. ❤️

Anonymkode: fa51b...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Må du ha pannelugg når du bruker hårdel? Og hva ser mest naturlig ut, hårdel eller parykken? Kan jeg spørre hvor du kjøpte det? Jeg er ikke TS, men hun som startet den andre tråden om hårtap her inne, ikke meningen å kuppe tråden. ❤️

Anonymkode: fa51b...c7f

Man må ikke ha pannelugg nei, jeg hadde det noen ganger på slutten av hårdelens brukstid, hvis det ble såpass tynt med hår i fronten at det var vanskelig/tok litt tid å legge skillen slik at det ikke vistes!☺️

Synes parykk ser like naturlig ut! Fordel at man kan ta den av når man dusjer 🤪 Jeg limte på hårdelene med kirurgisk lim, så de satt alltid på - men det går an å sette dem på med klips også og jeg vet mange gjør det.

Jeg går til Apollo hårsenter, hvis du/dere vurderer hårdel/parykk anbefaler jeg å bestille en time der, de har mange løsninger og kan hjelpe dere med å finne ut hvilken løsning som passer for dere! 
Jeg bruker en del penger på dette da, det skal sies. Men jeg prioriterer å ha tykt langt hår 😁

Anonymkode: 99614...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Man må ikke ha pannelugg nei, jeg hadde det noen ganger på slutten av hårdelens brukstid, hvis det ble såpass tynt med hår i fronten at det var vanskelig/tok litt tid å legge skillen slik at det ikke vistes!☺️

Synes parykk ser like naturlig ut! Fordel at man kan ta den av når man dusjer 🤪 Jeg limte på hårdelene med kirurgisk lim, så de satt alltid på - men det går an å sette dem på med klips også og jeg vet mange gjør det.

Jeg går til Apollo hårsenter, hvis du/dere vurderer hårdel/parykk anbefaler jeg å bestille en time der, de har mange løsninger og kan hjelpe dere med å finne ut hvilken løsning som passer for dere! 
Jeg bruker en del penger på dette da, det skal sies. Men jeg prioriterer å ha tykt langt hår 😁

Anonymkode: 99614...212

Tusen takk for konstruktive innspill. Er det naturlig hår som brukes der eller kunstig? Ts. 

Anonymkode: 9c6c2...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger

Anonymkode: 9c6c2...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.6.2024 den 12.36):

Tusen takk for konstruktive innspill. Er det naturlig hår som brukes der eller kunstig? Ts. 

Anonymkode: 9c6c2...7b2

Det kan man velge, ekte er jo dyrere. Nå har jeg en parykk med ekte og en med syntetisk, liker begge!

Anonymkode: 99614...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale Studio Africa. Enten en hår del topp eller hel parykk. De er veldig flinke til å tilpasse parykker og hårdeler. Viss mann ønsker har de også teknikker hvor de farger parykken slik at det ser enda mer ut som håret vokser fra hodebunnen. Full parykk er det som vil slite minst på ditt naturlige hår. Ville ikke anbefalt å lime noe på håret.

Slike parykker er veldig dyre, men studio Afrika har svært høy kvalitet på sine produkter. De er nøye med hva slags hår de tar inn i salongen. Er mulig å bestille konsultasjon time uten å binde seg til å kjøpe parykk osv. Da vil mann få anbefaling utfra hva man selv ønsker å  oppnå som resultat.

Ved visse hårtap sykdommer kan mann få støtte til parykk. Vet ikke om du kvalifiserer.

 

Anonymkode: 0d234...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...