AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Skrevet 12. juni 2024 Blir det sett på som mistenkelig om man sladder over privat bruk på kontoutskrift? Ble bedt om å vise 2 måneder kontoutskrift på nav sosial hjelp. Første gang søker. Venter på sykepenger fra nav som tar opptil 8 uker å behandle fikk jeg beskjed om Anonymkode: 328e5...ffb
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #2 Skrevet 12. juni 2024 Den gang jeg leverte, ville de ikke se hva jeg hadde brukt penger på, bare at det faktisk ikke var penger på kontoene mine Anonymkode: f1f2a...d1d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #3 Skrevet 12. juni 2024 Ja, det vil bli rart. Du må vise dem alt for at de skal se at du faktisk trenger hjelp. Sladder du over noe, skjuler du noe. Anonymkode: a76e9...69a 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #4 Skrevet 12. juni 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det vil bli rart. Du må vise dem alt for at de skal se at du faktisk trenger hjelp. Sladder du over noe, skjuler du noe. Anonymkode: a76e9...69a Skjuler ikke noe men blitt misbrukt av eksen som har brukt bankkortet mitt. Vil ikke risikerer å få problemer med nav. Søker da ikke ... Får heller sulte Anonymkode: 328e5...ffb
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #5 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjuler ikke noe men blitt misbrukt av eksen som har brukt bankkortet mitt. Vil ikke risikerer å få problemer med nav. Søker da ikke ... Får heller sulte Anonymkode: 328e5...ffb Skrev du ikke om dette forleden dag også? Anonymkode: 44b8f...ea2 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #7 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjuler ikke noe men blitt misbrukt av eksen som har brukt bankkortet mitt. Vil ikke risikerer å få problemer med nav. Søker da ikke ... Får heller sulte Anonymkode: 328e5...ffb Ta med bare den delen som viser at du har tomme kontoer! Anonymkode: f1f2a...d1d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #8 Skrevet 12. juni 2024 Her i Oslo ville de se at man bla ikke brukte bensinstasjon som butikk. Anonymkode: 1a351...d20
Sofie Maria Skrevet 12. juni 2024 #9 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjuler ikke noe men blitt misbrukt av eksen som har brukt bankkortet mitt. Vil ikke risikerer å få problemer med nav. Søker da ikke ... Får heller sulte Anonymkode: 328e5...ffb slik jeg fikk det forklart fra nav er det for å se at du fanatisk ikke har penger - det er altså penger INN på kontoen de er ute etter, ikke hva pengene har gått til😉
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #10 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Blir det sett på som mistenkelig om man sladder over privat bruk på kontoutskrift? Ble bedt om å vise 2 måneder kontoutskrift på nav sosial hjelp. Første gang søker. Venter på sykepenger fra nav som tar opptil 8 uker å behandle fikk jeg beskjed om Anonymkode: 328e5...ffb Du kan fint sladde. Anonymkode: 9a5e2...23e
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #11 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Skjuler ikke noe men blitt misbrukt av eksen som har brukt bankkortet mitt. Vil ikke risikerer å få problemer med nav. Søker da ikke ... Får heller sulte Anonymkode: 328e5...ffb Jeg har søkt og sladdet. Gikk helt fint det. Anonymkode: 1e3fe...3b3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #12 Skrevet 12. juni 2024 Kommer til å gå fint å sladde… hvis du ikke er uheldig å møter på en saksbeh som er en Karen… flere av de i NAV , skulle tro de utbetaler fra sin egen konto Anonymkode: 891f5...242 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #13 Skrevet 13. juni 2024 Går helt fint å sladde. Hvis det er første gang du søker er det som regel kun for å faktisk dokumentere at du har lite på konto. Søker du jevnlig hver måned så stiller de flere spørsmål. Og da kan det bli nødvendig at du dokumenterer at du ikke bruker penger ting du ikke skal. Hvordan du gjør det er opp til deg, men det letteste er med bankutskrifter. Du kan finne andre bevis. Men det er opp til NAV å godta eller ikke godta de bevis du legger frem. De fleste velger derfor bankutskrifter. Mange sladder f.eks overføringer gjennom Western Union. Eller kontantuttak som sendes med hawala til til utlandet. Dette må forklares. MEn det betyr ikke at de ikke får sosialhjelp, bare at den kommer i form av rekvisisjon. Anonymkode: a4b49...490
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #14 Skrevet 13. juni 2024 Har jobbet i NAV og du kan fint sladde. Det er saldo som er interessant, samt om det er hyppighet av inn- og ut-bevegelser på konto. HVA vedkommende bruker penger på er ikke interessant Anonymkode: 67632...167
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå