AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Del Skrevet 12. juni 2024 Dette spørsmålet har det sikkert blitt spurt om her inne før, men jeg lurer på hva som skjer hvis sosiale medier ikke blir brukt på en stund? Samboer døde i fjor høst, og jeg er redd for at det som han har skrevet på disse sosiale mediene blir slettet. Hva med bilder han har lagt ut eller sendt? Jeg fikk alle passord før han døde, så jeg har tilgang til alt. Anonymkode: 202ee...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #2 Del Skrevet 12. juni 2024 Nei. Anonymkode: fe440...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #3 Del Skrevet 12. juni 2024 Nei ingenting blir slettet. De blir liggende som de er med mindre noen sletter dem. Du kan gjøre Facebook om til minnerike istedenfor en vanlig profil. WhatsApp vil veldig hovedsak kun fungere på den enheten den er brukt på da appen er kryptert, men man kan overføre til annen enhet. Anonymkode: 6a0d1...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #4 Del Skrevet 12. juni 2024 37 minutter siden, AnonymBruker said: Dette spørsmålet har det sikkert blitt spurt om her inne før, men jeg lurer på hva som skjer hvis sosiale medier ikke blir brukt på en stund? Samboer døde i fjor høst, og jeg er redd for at det som han har skrevet på disse sosiale mediene blir slettet. Hva med bilder han har lagt ut eller sendt? Jeg fikk alle passord før han døde, så jeg har tilgang til alt. Anonymkode: 202ee...e7c Jeg var ikke på Instagram på 10 år. Og alle de gamle bildene lå der når jeg logget på igjen. Samme med Snapchat. Aner ikke med WhatsApp da jeg aldri har brukt det, men regner med det er samme greia. Anonymkode: ea106...e6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #5 Del Skrevet 12. juni 2024 Ok takk for svar. Jeg har laget minneside, men den ble låst slik at det ikke er mulig for meg å administrere den eller for folk å skrive på den. Forstår ikke hva som skjedde egentlig siden den er blitt slik. Ts Anonymkode: 202ee...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå