Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har en familie vennine hun er datteren til en god venn av moren min, og vi har kjent ddm lenge. Hun er 19 og jeg er 23, er det rart at jeg har følelser for henne? Er alderforskjellen innafor? Er det også innafor å fortelle henne om dette? 

Anonymkode: eb3ee...168

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei synes ikke det er rart. Synes ikke at aldersforskjellen var galen heller 

Anonymkode: 3d07c...bbe

AnonymBruker
Skrevet

Aldermessig er det ikke rart. Men det høres ut som om dette ikke er en jente du kjenner en-til-en, at dere bare møtes gjennom og med familien. Eller misforstår jeg? Har dere hengt sammen bare dere?

Anonymkode: 21ab5...f8c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Aldermessig er det ikke rart. Men det høres ut som om dette ikke er en jente du kjenner en-til-en, at dere bare møtes gjennom og med familien. Eller misforstår jeg? Har dere hengt sammen bare dere?

Anonymkode: 21ab5...f8c

Vi henger ikke sammen utenom når vi går på besøk til hverandre, men vi snakker jo mye ellers og i tillegg til det så henger vi jo mye sammen da vi er på besøk hos hverandre så jeg kjenner henne veldig godt, jeg tror hun har de samme følelsene som jeg har, men jeg tørr ikke å spørre dersom jeg tar feil og vil ikke lage en rar stemning

AnonymBruker
Skrevet

Blir litt feil å snakke med henne om følelsene dine. Da skremmer du henne bort bare. Spør henne ut på noe morsomt enn bare familiebesøk. La det gå tid bli venner også! Kan du fortelle henne om følelsene dine :) anbefales! Da er begge trygg på hverandre.

Anonymkode: f365a...adf

AnonymBruker
Skrevet

Vil si at aldersgrensen er grei.

Du trenger ikke å fortelle henne om følelsene dine. Bare sleng på henne en melding og spør henne om hun ville vært interessert i å bli med på en kaffe, piknik eller annet. Ikke vær redd for at det er en date du foreslår. 

Om hun avviser deg, ta det med et smil. En avvisning er sjeldent personlig. Man kan ikke noe for hvem man føler kjemi med, og om en spesifikk person ikke kjenner kjemi med deg, så reflekterer ikke det dårlig på det. It is what it is. "Den er grei, null stress 🙂", er et fint svar på en avvisning. 

Anonymkode: f97d8...461

Skrevet (endret)

J

Endret av kyggiii
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svarene folkens, la oss se hvordan dette går

AnonymBruker
Skrevet

Dette er vel bare kjempekoselig dersom dere skulle falle for hverandre? 😊 Foreldrene deres er venner, er det ikke slik? Kan godt være de har tøyset med at de kanskje ble svigers en dag, når dere lekte sammen som barn ❤️

Anonymkode: 60c2d...14b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette er vel bare kjempekoselig dersom dere skulle falle for hverandre? 😊 Foreldrene deres er venner, er det ikke slik? Kan godt være de har tøyset med at de kanskje ble svigers en dag, når dere lekte sammen som barn ❤️

Anonymkode: 60c2d...14b

Fullt mulig det😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...