AnonymBruker Skrevet 12. juni #1 Del Skrevet 12. juni Som tittelen sier, er det noen her som vil dele sine erfaringer med Medicus? Gjerne den i Bergen. Ser ut som det bare er en lege der, relativt ung. Kan det være en ulempe, eller tenker dere at det kanskje heller er en som er oppdatert på ny forskning? Tar gjerne i mot alle innspill. Anonymkode: 4b341...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #2 Del Skrevet 12. juni Det er en relativt nyåpnet avdeling hos Medicus. Vi har vært i dialog der. Vi er fornøyd så langt, men har valgt å gå offentlig først siden vi kom til raskt. Anonymkode: 2dadd...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #3 Del Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som tittelen sier, er det noen her som vil dele sine erfaringer med Medicus? Gjerne den i Bergen. Ser ut som det bare er en lege der, relativt ung. Kan det være en ulempe, eller tenker dere at det kanskje heller er en som er oppdatert på ny forskning? Tar gjerne i mot alle innspill. Anonymkode: 4b341...c74 Jeg har erfaring. Synes legen virker svært opptatt av forskning ja, og tilpasser bedre medisiner osv. enn det jeg har opplevd før. Jeg har fått bedre resultater der så langt! Anonymkode: e0ca2...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkabe Skrevet 13. juni #4 Del Skrevet 13. juni Jeg er egentlig i behandling i Danmark men har vært hos medicus i Bergen til scan flere ganger. Jeg er veldig fornøyd. Han har og god erfaring med endometriose/adenomyose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5 Del Skrevet 13. juni Erfaring fra Medicus Trondheim: oppstart og første utredning gikk veldig fort, var veldig fornøyd med det. Men da stoppet det opp. Legen vi hadde samtale med prøvde å få oss inn i en slags panikk - var nesten som et salgsmøte, hvor han ramset opp alt vi "måtte" for at vi skulle bli gravide. Det var bare stress og følte oss IKKE ivaretatt i det hele tatt. Ble også mye mas etter dette om vi ikke skulle i gang snart. Anonymkode: c2459...663 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå