Gjest sexysadie Skrevet 12. november 2002 #1 Del Skrevet 12. november 2002 http://www.iform.dk/bohp/jsp/Crosslink.jsp?d=3714 Test deres viten om sex og bli en sex guru.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2002 #2 Del Skrevet 13. november 2002 Fikk 21 poeng jeg *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 13. november 2002 #3 Del Skrevet 13. november 2002 Oh shit!!! Er det så dårlig stelt med meg? ! Hmm... Din sex-IQ er lidt under middel. Prøv at læse en bog og følge lidt bedre med - lille ven! Dine points : :17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 13. november 2002 #4 Del Skrevet 13. november 2002 Din sex-IQ er lidt under middel. Prøv at læse en bog og følge lidt bedre med - lille ven! dine points 18 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khelben Skrevet 13. november 2002 #5 Del Skrevet 13. november 2002 Din sex-IQ er helt i top. Ca. 90% af befolkning ved mindre om sex end du gør. Se alle dine rigtige svar her Dine points : :24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 13. november 2002 #6 Del Skrevet 13. november 2002 21 poeng... Sex-iq litt over middels..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. november 2002 #7 Del Skrevet 13. november 2002 Godt gået - men ikke godt nok! Din seksuelle IQ er middel eller over. Udmærket, men du ingen SEX-GURU. Prøv igen. Se hvad en sexguru havde svaret Dine points : :19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 13. november 2002 #8 Del Skrevet 13. november 2002 Godt gået - men ikke godt nok! Din seksuelle IQ er middel eller over. Udmærket, men du ingen SEX-GURU. Prøv igen. Dine points : :19 Makan, det må ha vært noe feil med fasiten her :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 13. november 2002 #9 Del Skrevet 13. november 2002 Din seksuelle IQ er middel eller over. Udmærket, men du ingen SEX-GURU. Prøv igen. Poeng: 22 Hurra! Jeg kan, jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 14. november 2002 #10 Del Skrevet 14. november 2002 Hmmmm.. flaks på et par av dem, men i det hule og det hele.... I ACED THIS TEST! ! Tillykke! Du hædres hermed med titlen: SEX-GURU Din sex-IQ er helt i top. Ca. 90% af befolkning ved mindre om sex end du gør. Se alle dine rigtige svar her Dine points : :23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. november 2002 #11 Del Skrevet 14. november 2002 Godt gået - men ikke godt nok! Din seksuelle IQ er middel eller over. Udmærket, men du ingen SEX-GURU. Prøv igen. Dine points : :19 :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 14. november 2002 #12 Del Skrevet 14. november 2002 Tjo og hei, bolledeig! 19 poeng her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. november 2002 #13 Del Skrevet 14. november 2002 19 poeng... Hmmm. Jeg som trodde jeg var sexgudinne da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 15. november 2002 #14 Del Skrevet 15. november 2002 Tillykke! Du hædres hermed med titlen: SEX-GURU Din sex-IQ er helt i top. Ca. 90% af befolkning ved mindre om sex end du gør. Se alle dine rigtige svar her Dine points : :23 Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 15. november 2002 #15 Del Skrevet 15. november 2002 Godt gået - men ikke godt nok! Din seksuelle IQ er middel eller over. Udmærket, men du ingen SEX-GURU. Prøv igen. Dine points : :20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 15. november 2002 #16 Del Skrevet 15. november 2002 Dette var mitt testresultat! Godt gået - men ikke godt nok! Din seksuelle IQ er middel eller over. Udmærket, men du ingen SEX-GURU. Prøv igen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. november 2002 #17 Del Skrevet 15. november 2002 Dine points : :19 Godt gået - men ikke godt nok! Din seksuelle IQ er middel eller over. Udmærket, men du ingen SEX-GURU. Prøv igen. Enda godt å vite at man har noe igjen å lære på sexfronten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackie Skrevet 15. november 2002 #18 Del Skrevet 15. november 2002 19 poeng Men har aldri fått noen klager!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 15. november 2002 #19 Del Skrevet 15. november 2002 Din sex-IQ er lidt under middel. Prøv at læse en bog og følge lidt bedre med - lille ven! Dine points : :18 Skyldes uten tvil at jeg ikke forstår dansk... dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 15. november 2002 #20 Del Skrevet 15. november 2002 Godt gået - men ikke godt nok! Din seksuelle IQ er middel eller over. Udmærket, men du ingen SEX-GURU. Dine points : :20 Man lærer så lenge man lever! (håper jeg ihvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå