Gå til innhold

Beste tips for å komme vaginalt!!

Yoolanda

Anbefalte innlegg

Jeg har passert 40 år nå, og blir mer og mer frustrert over at jeg ikke kan komme vaginalt. Jeg har opplevd det i søvne, men det er jo ikke helt det samme...Kommer jo enkelt med klitoris, men akkurat som om jeg aldri blir skikkelig tilfredsstilt allikevel. Er alltid kåt 2 minutter etter jeg har kommet liksom. Skulle så ønske å oppleve orgasmer som bare slo meg helt ut!!

Dere som har erfaring med å ikke ha klart det, men så ha klart det - hva er hemmeligheten?? Jeg er jo kjempeseksuell og dritkåt, er så urettferdig at jeg ikke skal kunne oppleve enda bedre og intense orgasmer. Føler at alle menn "forventer" det, og begynner å synes at det er flaut å ikke få det til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Yoolanda skrev (1 minutt siden):

Jeg har passert 40 år nå, og blir mer og mer frustrert over at jeg ikke kan komme vaginalt. Jeg har opplevd det i søvne, men det er jo ikke helt det samme...Kommer jo enkelt med klitoris, men akkurat som om jeg aldri blir skikkelig tilfredsstilt allikevel. Er alltid kåt 2 minutter etter jeg har kommet liksom. Skulle så ønske å oppleve orgasmer som bare slo meg helt ut!!

Dere som har erfaring med å ikke ha klart det, men så ha klart det - hva er hemmeligheten?? Jeg er jo kjempeseksuell og dritkåt, er så urettferdig at jeg ikke skal kunne oppleve enda bedre og intense orgasmer. Føler at alle menn "forventer" det, og begynner å synes at det er flaut å ikke få det til. 

For min del så havnet det om litt bekkenttrening+å bli stimulert på riktig område. Hjalp med en pute under rumpa og at mannen sitter mer oppreist og lener seg litt bakover. Da stimulerer han riktig område for at jeg skal komme.

Når det er sagt, så er klitorisorgasme bedre og mer intenst en vaginalorgasme for min del. Det gjør at vi sjelden gidder å ha samleie akkurat på den måten jeg beskrev over. Jeg har allerede hatt en bedre og mer intens orgasme før selve samleiet liksom💁🏼‍♀️

Anonymkode: 0d591...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste får det ikke til. Jeg fikk det til første gang som 32 åring. Dette var med en partner med litt liten penis. Tror den liksom traff på en spesiel måte inni der eller noe. Jeg og han var i dere hele tar veldig kompatible seksuelt og var trygge på hverandre da det skjedde. Tenker sånt kann ha en innvirkning også. Ikke stress med det hvertfall.

Anonymkode: 165d6...5c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kun 1 av 3 kvinner kan få vaginal orgasme, så det er veldig merkelig at det er noe menn forventer... De vil vel egentlig bare ha det lettest mulig. 😅 

Jeg kommer vaginalt, men har alltid gjort det. Det viktigste for meg er at penisen er stor nok, og at han klarer å holde samme rytme over litt tid. Jeg pleier også å "løfte" rumpa litt (når vi ligger sideslengs), da føles det trangere og jeg kommer fortere. 

Anonymkode: caa1a...670

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kommer også veldig fort og kraftig hvis jeg sitter oppå han og gnikker frem og tilbake. Tror jeg treffer g-punktet bedre i den posisjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Penetrering i en posisjon som gir litt "tilt" på bekkenet. Feks noen puter under rumpa.

Anonymkode: f135b...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Før fingeren opp på det ruglende partiet ut mot mage, gjør «kom her fingeren» prkefingeren, det er fantastisk, enten selv eller en partner gjør det

Anonymkode: 6142e...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med en type g-punktsvibrator fra kondomeriet?

Anonymkode: a8d4b...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kommer også veldig fort og kraftig hvis jeg sitter oppå han og gnikker frem og tilbake. Tror jeg treffer g-punktet bedre i den posisjonen. 

Nøyaktig slik er det for meg og. Stimulerer både g-punkt og klitoris, og er den eneste måten jeg kommer vaginalt. Heftige orgasmer! 😍

Anonymkode: fed2f...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg er det tankene som utgjør alt. Hvis jeg ikke får godfølelsen samtidig som hjernen tenker på noe skikkelig frekt, så har jeg ikke sjanse i havet til å komme.

Anonymkode: 6f3fa...d41

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

For meg er det tankene som utgjør alt. Hvis jeg ikke får godfølelsen samtidig som hjernen tenker på noe skikkelig frekt, så har jeg ikke sjanse i havet til å komme.

Anonymkode: 6f3fa...d41

Hvordan får du til å tenke på noe som helst under sex?? 

Keg har mer enn nok med å fokusere på det vi gjør, hvordan det føles ut og nyte hverandres kropper.

Har du eksempel på hva du tenker på?

Anonymkode: d7013...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvordan får du til å tenke på noe som helst under sex?? 

Keg har mer enn nok med å fokusere på det vi gjør, hvordan det føles ut og nyte hverandres kropper.

Har du eksempel på hva du tenker på?

Jeg kan begynne å tenke på hva som helst under sex, om sexen ikke er bra/om jeg ikke er helt med mentalt. For meg er det grenser for hvor fantastisk sex kan bli. Det er bare sex.

Jeg kan tenke på hvilke øvelser jeg skal gjøre på trening dagen etter, at jeg må huske å bestille time til dekkskift, hvordan møter jeg har på jobb dagen etter, har vi det vi trenger til middag dagen etter osv osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg kan begynne å tenke på hva som helst under sex, om sexen ikke er bra/om jeg ikke er helt med mentalt. For meg er det grenser for hvor fantastisk sex kan bli. Det er bare sex.

Jeg kan tenke på hvilke øvelser jeg skal gjøre på trening dagen etter, at jeg må huske å bestille time til dekkskift, hvordan møter jeg har på jobb dagen etter, har vi det vi trenger til middag dagen etter osv osv.

Hehe, okiiiì, vi er på forskjellige planeter med andre ord.  Jeg elsker sex med mannen, går all in, nyter hver cm av han, bokstavelig talt. Er helt tilstede og får ikke nok av han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hehe, okiiiì, vi er på forskjellige planeter med andre ord.  Jeg elsker sex med mannen, går all in, nyter hver cm av han, bokstavelig talt. Er helt tilstede og får ikke nok av han.

Det er jo ikke som om man nødvendigvis ønsker å ha det sånn da? Men at det er vanskelig å fokusere og skru av tankekverna. For meg i alle fall. Skulle mye heller vært i nuet som du.

Anonymkode: ed4dd...47c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...