AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Del Skrevet 12. juni 2024 Hva er fremgangsmåten hvis en voksen, kjekk, streit, heterogift mann ønsker en éngangserfaring med en annen mann? De homofile sjekkemiljøene er utelukket. Mye ubeskyttet sex, mange partnere, tilfeldige forhold og for mye erfaring. Det beste er en likesinnet. En voksen, kjekk, streit, heterogift mann uten erfaring og som er opptatt av smittefare og forsiktighet. Noen tips? Anonymkode: 17df8...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #2 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er fremgangsmåten hvis en voksen, kjekk, streit, heterogift mann ønsker en éngangserfaring med en annen mann? De homofile sjekkemiljøene er utelukket. Mye ubeskyttet sex, mange partnere, tilfeldige forhold og for mye erfaring. Det beste er en likesinnet. En voksen, kjekk, streit, heterogift mann uten erfaring og som er opptatt av smittefare og forsiktighet. Noen tips? Anonymkode: 17df8...075 Har kona gitt deg lov? Anonymkode: a7f7f...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #3 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen tips? Anonymkode: 17df8...075 gå i kirken ta bedre avgjørelser Anonymkode: 03b90...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #4 Del Skrevet 12. juni 2024 1. Snakk med kona, fortell at du ønsker en slik erfaring. Vær ærlig med henne. 2. Om kona synes det er greit, vær ærlig med den du ev. møter for å ha sex om at det kun er sex en gang du er ute etter, ingenting annet. 3. Innrøm at du er biseksuell, så blir det lettere for deg å oppsøke homofile nettsteder. Anonymkode: e88ba...663 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #5 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva er fremgangsmåten hvis en voksen, kjekk, streit, heterogift mann ønsker en éngangserfaring med en annen mann? De homofile sjekkemiljøene er utelukket. Mye ubeskyttet sex, mange partnere, tilfeldige forhold og for mye erfaring. Det beste er en likesinnet. En voksen, kjekk, streit, heterogift mann uten erfaring og som er opptatt av smittefare og forsiktighet. Noen tips? Anonymkode: 17df8...075 Flere nysgjerrige menn med samboer eller kone på Gaysir og Grindr. Anonymkode: 6e4b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #6 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 1. Snakk med kona, fortell at du ønsker en slik erfaring. Vær ærlig med henne. 2. Om kona synes det er greit, vær ærlig med den du ev. møter for å ha sex om at det kun er sex en gang du er ute etter, ingenting annet. 3. Innrøm at du er biseksuell, så blir det lettere for deg å oppsøke homofile nettsteder. 1, 2 og 3 er passert og OK. Ellers hadde ikke spørsmålet vært stilt. Anonymkode: 17df8...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #7 Del Skrevet 12. juni 2024 Om du ønsker sex med en annen mann så er du ikke heterofil, men bi. Har du snakket med kona di om dette? At du skal være utro og ha sex med en annen mann? Anonymkode: 20e4d...286 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 12. juni 2024 #8 Del Skrevet 12. juni 2024 Så du vil ligge med menn, men ikke med homofile, og du definerer deg selv som heterofil. Dette er komplekst. Jeg tror jeg ville startet hos psykologen, mulig noe fornektelse, skam, fordømmelse og litt snacks her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #9 Del Skrevet 12. juni 2024 Bokormsen skrev (1 time siden): Så du vil ligge med menn, men ikke med homofile, og du definerer deg selv som heterofil. Dette er komplekst. Se svaret mitt over. Jeg vil ikke ligge med homofile menn som har mye tilfeldig sex. Uerfarent = lavere smitterisiko og lik usikkerhet. Og jeg skrev at jeg var heterogift, et uttrykk ment for å vise at jeg lever heterofilt men selvsagt med en bifil side. Anonymkode: 17df8...075 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #10 Del Skrevet 12. juni 2024 Har ingen tips men jeg kan si en ting og det er at KG er feil plass til å lufte slike ideer. Spesielt hvis du er mann. Her inne finner du nesten kun innbilske høner med prinsesse syndrom som ikke behersker tanken av at ”hetero” menn ønsker noe annet en å pule en gang i måneden i misjonær stillingen under dyne og lyset av 🤭 Men ellers, lykke til 😇🤭 Anonymkode: a7f7f...64a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #11 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er fremgangsmåten hvis en voksen, kjekk, streit, heterogift mann ønsker en éngangserfaring med en annen mann? De homofile sjekkemiljøene er utelukket. Mye ubeskyttet sex, mange partnere, tilfeldige forhold og for mye erfaring. Det beste er en likesinnet. En voksen, kjekk, streit, heterogift mann uten erfaring og som er opptatt av smittefare og forsiktighet. Noen tips? Anonymkode: 17df8...075 Spennende at du ønsker å utforske din seksualitet. Hadde min mann ønsket det ville jeg vært positiv til det. Men du bør kanskje være åpen (pun not intended) fir en bimann og sørge for god beskyttelse. Vet ikke nok til å kunne tipse deg om hvilken plattform som er best egnet, men ønsker deg lykke til. K57 Anonymkode: d43f2...204 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #12 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har kona gitt deg lov? Anonymkode: a7f7f...64a Hva har kona med dette å gjøre? Anonymkode: 42761...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 13. juni 2024 #13 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva har kona med dette å gjøre? Anonymkode: 42761...4c0 Utroskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #14 Del Skrevet 13. juni 2024 Kjæresten er bi, og kunne godt ha tenkt seg å se meg med en annen mann. Jeg har ingen fantasi om å prøve en mann alene, men tenker at i en trekant, eller gruppe, så kunne jeg latt meg rive med. Håper du finner ut av det. Prøv Tinder, eller Jodel. Anonymkode: 03a4f...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #15 Del Skrevet 13. juni 2024 Jeg skjønner godt hva du mener TS og har en drøm om det samme. Aller helst sammen med kona, men åpen for alene også. Set helst for meg at det skal skje med noen som er cirka like uerfaren og nysgjerrig som meg. Anonymkode: fd097...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillbill Skrevet 13. juni 2024 #16 Del Skrevet 13. juni 2024 Vi er litt i samme båt. Jeg kunne tenke meg litt lek, testing og eksperimentering, med en annen mann, men er litt forsiktig av meg her. Ønsker ikke noen fra miljø med mye og løs omgang med forskjellige partnere. Så enn så lenge blir det med fantasien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå