AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Del Skrevet 12. juni 2024 Hei! Skal reise på ferie til Qatar denne måneden. Jeg har 2 forhåndsvis dyre vesker (30,000 og 19,000kr) som jeg skal reise med. Den førstnevnte fikk jeg i gave. Veske nr 2 har jeg nylig kjøpt i Norge, importert fra Italia og betalt VAT på ved import. Jeg har hørt historier om at folk blir fratatt vesker o.l av tollere ved ankomst tilbake til Norge og at man bør ha et legitimasjonsbevis på at dette er vesker du tar med UT og deretter inn igjen. Er dette høye nok verdier til at det er nødvendig? Noen som har erfaring og kan forklare meg hvordan jeg går frem? Anonymkode: 0ace5...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 12. juni 2024 #2 Del Skrevet 12. juni 2024 Legitimasjonsbevis for reise-/yrkesutstyr til mellombels bruk i utlandet - Tolletaten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #3 Del Skrevet 13. juni 2024 (endret) Du bør verdigjenstandsforsikre de og få tollpapirer. Anonymkode: 8a0d5...5d9 Endret 16. juni 2024 av Elaine Marley 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 16. juni 2024 #4 Del Skrevet 16. juni 2024 (endret) Tråden er ryddet for avsporinger, latterliggjøring og brukerdebatt. Elaine Marley, mod. Endret 16. juni 2024 av Elaine Marley 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå