AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Del Skrevet 12. juni 2024 Jeg har gitt datteren min penger til barnevogn og ble nå invitert i babyshower. Veldig koselig så klart, men hva gjør jeg med gaver? Jeg hadde tenkt å gi babyklær på fødehjem samt blomster, men det blir litt rart å komme uten noe i babyshower? Har aldri vært på det før Anonymkode: 6e419...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #2 Del Skrevet 12. juni 2024 Kanskje en kake til festen? Babyen får jo mer enn nok gaver av deg. De andre som gir gaver på babyshower skal gjerne ikke i dåp, og gir gjerne ikke ved barselbesøk. Det er så mange babybegivenheter nå. Hvilket-kjønn-fest, babyshower, barselbesøk, dåp/gavefest, etc. De kan ikke forvente at en som er invitert til alt det skal gi gaver alle gangene Anonymkode: e6652...939 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #3 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har gitt datteren min penger til barnevogn og ble nå invitert i babyshower. Veldig koselig så klart, men hva gjør jeg med gaver? Jeg hadde tenkt å gi babyklær på fødehjem samt blomster, men det blir litt rart å komme uten noe i babyshower? Har aldri vært på det før Anonymkode: 6e419...bb0 De har jo allerede fått penger til vogn? Lag en kake eller noe mat til selskapet? Anonymkode: ea5bc...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 12. juni 2024 #4 Del Skrevet 12. juni 2024 En smekke med "bestemors skatt" eller noe sånt på? Bare for å ha med en liten ting som kan pakkes pent inn... Men ellers har du jo allerede gitt mer enn nok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #5 Del Skrevet 12. juni 2024 Tenker du har gitt siden du gav penger til vogn, da kan du heller lage en kake å ta med. Som regel har jeg ikke lagt merke til hvem som har tatt med hva i de fleste babyshowere, så de andre tenker nok ikke på det. Såfall kan du si at du gav på forhånd. Anonymkode: e76f1...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #6 Del Skrevet 12. juni 2024 Du trenger jo ikke å ha med noe? Du har jo gitt gave. Min mor ga meg en parfymefri, mild bodylotion jeg kunne bruke etter fødsel. Så jeg fikk en liten oppmerksomhet til meg i babyshoweren, ikke noe dyrt eller fancy. Fikk barnevogn før babyshower og gave til baby etter fødsel. Så jeg hadde ikke tenkt det var nødvendig med gave i det hele tatt Anonymkode: 16d52...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå