Gå til innhold

Medisinsk abort og barn fra før

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant nylig ut jeg er gravid, har brukt prevensjon men har likevel blitt gravid med samboer. Vi har barn fra før, men planen var at jeg skulle studere nå. Vi har nettopp fått valp, og hadde sett for oss barn når jeg er ferdig med studier. Vurderer derfor abort, men det sitter litt inne, da vi har et barn og det føles mer sårt å skulle ta abort. Jeg er 23 år, samboer er 6 år eldre enn meg, barnet vi har er 2 år. Jeg blir overveldet av tanken på at jeg skal mestre studier, et barn på 2,5 år, en nyfødt og en hund. Har dere noen erfaringer? Enten om det er med abort, eller annet. Jeg skal til legen først på mandag, så skal bruke tiden å tenke meg godt om. Det er jo et liv, men jeg vil også klare fullføre studier samtidig være en god mor for barnet jeg har i en travel hverdag. Føler jeg ikke vil strekke til dersom vi skulle fått en liten baby i tillegg. Har noen her tatt abort når dere fra før har et barn, og egentlig tenker dere vil ha fler barn i fremtiden? Føler det er den biten som holder meg igjen, tenk om jeg ikke blir gravid igjen. 

Anonymkode: 4b866...890

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...