Loppan85 Skrevet 12. juni 2024 #1 Skrevet 12. juni 2024 (endret) Dere som har tatt full bukplastikk ink sying av magemuskler. Hvor raskt etter operasjon kunne dere jobbe på hjemmekontor? min jobb krever at jeg er klar i hode og litt oppegående, og kan nok komme unna med noen få digitale (ok korte) møter ila en uke. Er det realistisk å tenke at jeg kan gjøre NOE jobb (halve dager f.eks) 4-5 dager etter operasjon? Endret 12. juni 2024 av Loppan85
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #2 Skrevet 12. juni 2024 Jeg hadde fjøs så her var jeg sykmeldt i 4mnd. For de var redd jeg skulle starte med tunge løft for tidlig. Så vet ikke hva som er normalt. Men hadde ikke orket så mye de første 14 dagene var rimlig redusert Anonymkode: 32e0b...a5a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #3 Skrevet 12. juni 2024 Du vil ha ei sårflate under huden som går fra skambein og opp til ribbeina, samt sting i mellom muskulaturen i magen, så det er MYE som må leges. Du vil muligens ikke greie å rette ut kroppen de første ukene, og måtte sitte og sove. Du vil også ha på kompresjonsplagg i ei god tid fremover, noe som vil føles hemmende til en blir vant til det. Hvor mye smerter du vil ha er umulig å si. Jeg ble sykmeldt i 12 uker fra en kontorjobb. Greide kun å gå rundt hjemme de første ukene, sov dårlig og hadde en del smerter. Følte meg som ei 90 år gammel krokete dame. 😅 Anonymkode: 508f9...800
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #4 Skrevet 12. juni 2024 Jeg sydde ikke magemuskler, og kunne ikke gjøre noe på flere uker. Anonymkode: c9e5d...fb3
Loppan85 Skrevet 3. juli 2024 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 12.6.2024 den 17.43): Du vil ha ei sårflate under huden som går fra skambein og opp til ribbeina, samt sting i mellom muskulaturen i magen, så det er MYE som må leges. Du vil muligens ikke greie å rette ut kroppen de første ukene, og måtte sitte og sove. Du vil også ha på kompresjonsplagg i ei god tid fremover, noe som vil føles hemmende til en blir vant til det. Hvor mye smerter du vil ha er umulig å si. Jeg ble sykmeldt i 12 uker fra en kontorjobb. Greide kun å gå rundt hjemme de første ukene, sov dårlig og hadde en del smerter. Følte meg som ei 90 år gammel krokete dame. 😅 Anonymkode: 508f9...800 Oi det var voldsom sykemelding fra kontorjobb? Stakkar deg som hadde så tøff konvelaens. Hadde du andre problem enn rektus diastas og løs hud? Aldri hørt om noen som blitt sykemeldt mer enn 2 uker for dette inngrep, og brukt litt tid nå på å lese meg opp om andres erfaring på forskjellige forum - og du må hatt den desidert lengste nedetiden. Snakket med to bekjente nå som gjort det og begge begynte å jobbe etter to uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå