Rakel Skrevet 13. februar 2006 #1 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg driver firma der vi leier ut gourmetkokk og servitører. Vi skal nå markedsføre oss og har fått tilbud fra div. bryllupssider/magasiner. Dette er veldig dyrt, og vi ønsker å velge rett media til å markedsføre oss. Derfor spør jeg dere hvordan dere kom fram til meny, og hvordan dere fant event, kokk/cateringfirma. (gjennom bekjente, telefonkatalog, magasin, eller søk på nettet f.eks.) Håper flest mulig kan si hvor de går/gikk for å finne div. leverandører til bryllupet. Ellers ønsker jeg alle sammen lykke til med planleggingen og med bryllupet. Endret 13. februar 2006 av Rakel
Elise_ Skrevet 13. februar 2006 #2 Skrevet 13. februar 2006 Jeg har bare vært på gulesider.no og søkt etter cateringfirmaer.
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2006 #3 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Vi har berre hørt frå kjentsfolk her heime, bur på liten plass. Men ei informerande nettside som er lett å google etter og som ligg under gule sider, er nok lurt å ha. Lukke til!! Endret 13. februar 2006 av veslo
Gjest Gjest_Sensommerbrud_* Skrevet 13. februar 2006 #4 Skrevet 13. februar 2006 Jeg gjordet et søk på nettet, og falt for de samme som mine foreldre har god erfaring med. Ønsker heller å bruke de enn de som har avtale med lokalet vi leier. (For de har jeg hørt mye variabelt om.) Så for min del var det nok ryktebørsen som valgte, selv om jeg tittet litt på nett i tillegg. Man vil jo gjerne vite at det blir bra på en så viktig dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå