AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Skrevet 12. juni 2024 Går det an at jeg som mor tar ulønnet permisjon på slutten av min permisjon før far begynner på sin del av permisjonen? Og er det isåfall bare å melde fars startdato eller må noe annet meldes til nav? Anonymkode: 72b44...540
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #2 Skrevet 12. juni 2024 Ja det skal gå fint og tipper det er veldig vanlig, for å få permisjonen sammenhengene. Vi satte bare oppstarten til permisjonen til far senere Anonymkode: ce548...167
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #3 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Går det an at jeg som mor tar ulønnet permisjon på slutten av min permisjon før far begynner på sin del av permisjonen? Og er det isåfall bare å melde fars startdato eller må noe annet meldes til nav? Anonymkode: 72b44...540 Ja det er veldig vanlig. Man bare melder inn om fars startdato til Nav innen de fristene som er. Anonymkode: 8e4bc...163
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #4 Skrevet 12. juni 2024 Hvorfor ta ulønnet permisjon slik at du mister både lønnsinntekter og pensjonsopptjening? Ulønnet permisjon, hvis dere absolutt må ha det bør fordeles jevnt mellom mor og far. Anonymkode: e6d40...43c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #5 Skrevet 12. juni 2024 Kan du ikke heller legge ulønnet permisjon innimellom din egen? En uke her og der. Er den sammenhengende ulønnede permisjonen for lang mister du rettigheter. Anonymkode: 371c8...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå